dat geeft juist het wel afkondigen als de punten voordien op niet afkondigen stonden zoals ik het lees.pmholsthoorn schreef:Dat controleren of er vlaggetjes staan heb ik inderdaad gedaan en ja ze staan er en nog veel ook.
Maar die andere wijsheid van wel en niet noemen kende ik nog niet dus ga ik me daarop concentreren en verplaats gewoon wat punten.
dus geen punten verplaatsen maar verwijderen en nieuwe punten op de juiste plek zetten
[quote="pmholsthoorn"
En het criteria is dus wel of niet bebouwde kom of plaats?
.[/quote]
als ik het goed lees, wel of niet een adres/poi . Een kruispunt heeft geen adres en roept dus niks af, op een stuk weg kun je ofwel dicht bij een adres zitten dan krijg je dat adres te horen ofwel er staat naast de weg een poi en dan "vliegt" het punt daar heen als je het niet heel precies op de weg zet en op de juiste weghelft en dan wordt dus het poi afgeroepen.
Als je op een stuk weg zit waar geen info bij staat dan zal er weinig omgeroepen kunnen worden, maar in een plaats is overal iets te melden vandaar de kruispunten.
dat mag je gerustpmholsthoorn schreef: Ik ga weer verder stoeien bedankt, ga uiteraard alsnog probeteren die RTW tool erop te krijgen, hoewel ik wel twijfel of je mag stellen dat het windows screen niet smart is.

en niet smart, echtwel , soms worden zelfs programma's van MS zelf tegengehouden door het smartscreen

Dus zet de RTW tool en andere programma's van JaVaWa zoals JDM en GMTK etc etc gerust op je computer.