Hoi

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
Blavo

Hoi

Bericht door Blavo »

Ik zal me even voorstellen. Ik heb deze site net gevonden en zal me eerst eens gaan inlezen/zoeken etc. Ben in het bezit van een Garmin Quest en gebruik deze in de auto.
Ben er net mee op vakantie geweest en liep nogal te klooien met het ter plekke (Z-frankrijk) invoeren van de terugreis. De routes waarmee hij kwam en aanpassingen die ik daarin deed gaven geen lekkere route uiteindelijk, mijns inziens soms onlogisch.

Maar heb nu tijd me er wat meer in te gaan verdiepen, ben dus aan het zoeken geslagen en o.a. op dit forum aangekomen.

Hoop dat ik hier veel kan opsteken van tips, adviezen en ervaring van anderen.

Groet,
Blavo

BigTaz
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Locatie: 700 m. Notter, 163 km. Vessem, 153 km. Moordrecht, 187 km. Heerhugowaard en 129 km. van Leek!

Hoi

Bericht door BigTaz »

en liep nogal te klooien met het ter plekke (Z-frankrijk) invoeren van de terugreis
Beste Hoi, er zijn fantastische cursussen in Notter en je loopt nooit meer te klooien :lol:
Groeten vanuit Twente,
Frits.

Je moet Rijssen volgen, om in Notter te komen, met o.a. een ZUMO 550 en een HTC Desire HD en BT gekoppeld via de Sena SMH5 Solo

ReBel
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: Hoi

Bericht door ReBel »

Hoi Blavo
Deze kersverse Quests-gebruiker met licht wanhopige ondertoon in zijn allereerste posting schreef:De routes waarmee hij kwam en aanpassingen die ik daarin deed gaven geen lekkere route uiteindelijk, mijns inziens soms onlogisch.
Heb vertrouwen, het is een relatie waar je aan moet werken maar die daarna gegarandeerd jáááren meegaat :wink:

René.

Blavo

ben naast het geklooi óók enthousiast

Bericht door Blavo »

Hoi,
Dat was ik vergeten te melden maar ik heb zeker ook genoten van m'n quest, allemaal lekker ontspannen en van de camping wegrijden naar 'waar het mooi' is zonder na te hoeven denken waar het tentje ook alweer stond, 'find' ingedrukt houden en klaar ben je.
Maar zoals je al schreef, de relatie is nog in opbouw.

Groeten,

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”