Naar het beginpunt van de route gereden, daar het eindpunt geselecteerd als bestemming. De Garmin stuurde ons zo'n beetje rechtstreeks naar het eindpunt, niet over de route. Vanuit daar het beginpunt als bestemming geselecteerd, leverde ons instructies over paar honderd op via snelste weg naar dit punt.
Uiteindelijk besloten de route maar te gaan rijden door het lijntje te volgen, in de hoop dat de Garmin de route wel zou oppakken. Helaas, dat gebeurde niet, ook niet na enige tijd (> half uur).
Zo her en der lees ik dat dit wel de normale werkwijze zou moeten zijn: gewoon naar de route rijden, en wanneer je "erop" zit, pikt ie het op. Gek genoeg was de "tijd te gaan" wel gelijk aan de duur van de route. Toen we "het lijntje" reden, liep de tijd op, wat deed vermoeden dat terug gaan naar het begin punt alles zou oplossen. Helaas, ook dat werkte niet. Of we daar nou het begin- of eindpunt als bestemming kozen, sturen via de route deed ie niet. Kozen we het eindpunt, dan werden we daar direct naartoe gestuurd. Kozen we het vertrekpunt, dan waren we daar vrij snel omdat begin- en eindpunt vrij dicht bij elkaar lagen, en stopte de "route".
Als iemand aan de hand van mijn verhaal zou kunnen aangeven waar het mis gegaan is, heel graag! Wellicht is er nog ergens een toelichting van mijn kant nodig, uiteraard geen probleem.
Behoorlijk frustrerend als zo'n route op hét moment niet wil.. Uiteindelijk handmatig diverse bestemmingen ingegeven waardoor we nog steeds een prachtige dag hebben gehad overigens, maar toch