Hoi. Het lukt mij in basecamp tijdens het maken van een route nog steeds niet om een rechte lijn te maken. Als ik bv begin in de modus ( wandelen ) en ik wil tussen door even afsteken middels een rechte lijn ( direct ) dan wil dit niet. Als ik in de modus ( direct ) begin wil het wel maar dan werkt het andersom weer niet. Is hier ook een bepaald foefje voor ? Dit is met routes maken wel handig als er ergens geen pad getekend staat in de kaart. Ik werk met BC 4.4.7 en de topografische kaart van nederland.
Gr Willem
rechte lijn
- jan.veerhoek
Re: rechte lijn
Je moet de modus van het viapunt waar je 'direct' naar toe wilt veranderen in direct.
Dat kan gelijk al maar ook achteraf dus als je gaat wandelen kies je gewoon modus wandelen en pas je mbv de viapunten de gewenste stukjes aan.
Succes,
Dat kan gelijk al maar ook achteraf dus als je gaat wandelen kies je gewoon modus wandelen en pas je mbv de viapunten de gewenste stukjes aan.
Succes,
Hoi Jan. Ik ben met jou aanwijzingen en uur aan het experimenteren geweest en het is gelukt. Super blij mee !
Bedankt !
Gr Willem
Bedankt !
Gr Willem
- jan.veerhoek
Mooi zo.
Als ik mijn advies nu nog eens lees had ik het wel duidelijker op kunnen schrijven, sorry hiervoor.
Maar goed, het is gelukt.
Als ik mijn advies nu nog eens lees had ik het wel duidelijker op kunnen schrijven, sorry hiervoor.
Maar goed, het is gelukt.