Ik ook maar ff dan...

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Leike
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Ik ook maar ff dan...

Bericht door Leike »

Ik ben Leon Janssen, 31 jaar, samenwonend en gek van motorrijden.

Na veel lezen op dit forum voor het verkrijgen van info rond GPSsen en het gebruik ervan, heb ik sinds enkele dagen een GPS V op mijn ZZ-R1100 gemonteerd.
Hoofdzakelijk zal hij voorlopig voor motorritten gebruikt gaan worden. Voor het uitzetten van routes en het rijden ervan uiteraard. Afgelopen weekend heerlijk met de GPS over de Veluwe rondgetort en zo een mooie route uitgezet via tracklog.
De GPS V heb ik gekocht omdat ik eerst eens wilde proberen of zo'n GPS mij wel bevalt. Over een tijdje zal de GPS V naar de auto verhuizen voor mijn vriendin, en dan op de motor de GPS60c/cs.
Verder zullen beide GPSsen gebruikt gaan worden voor wandelen, dus portable was wel een vereiste.

Tot zover voor nu...
Ik zal nu hoogstwaarschijnlijk wel ietsje aktiever worden op dit forum, want ik zal allicht tegen bepaalde punten aanlopen (niet letterlijk) waar ikzelf niet uitkom, en jullie hulp is dan natuurlijk welkom. Als ik kan helpen met mijn beginnerskennis in GPSsen, wil ik dat ook doen.

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”