Hallo,
Heb zojuist opnieuw BC gedownl. en alles werkt prima. Als ik het programma sluit is het pictogram weg en moet ik BC opnieuw installeren vanuit de map waarin BC staat. Kan toch niet de bedoeling zijn. Wat doe ik fout (ben leek met pc maar dat was denk ik al duidelijk ).
vrgr
RH
BC installatie
Re: BC installatie
Welk pictogram?
Je moet meestal zelf een pictogram (snelkoppeling) op het Bureaublad zetten en als je dat wilt ook in de Taakbalk.
Je doet dit als volgt:
Zoek met de Verkenner naar de map waar BC in staat (meestal C:\Program Files\ Garmin\Base Camp- of Progra Files (x86)
Klik vervolgens met de rechter muisknop op de toepassing Base Camp
Je kunt nu kiezen voor Kopieren naar bureaublad of Vastmaken aan aan taakbalk. Beide kan ook.
Je moet meestal zelf een pictogram (snelkoppeling) op het Bureaublad zetten en als je dat wilt ook in de Taakbalk.
Je doet dit als volgt:
Zoek met de Verkenner naar de map waar BC in staat (meestal C:\Program Files\ Garmin\Base Camp- of Progra Files (x86)
Klik vervolgens met de rechter muisknop op de toepassing Base Camp
Je kunt nu kiezen voor Kopieren naar bureaublad of Vastmaken aan aan taakbalk. Beide kan ook.
sf-ftd
Zumo 550/Oregon 450t/Nuvi1340/Blaupunkt Travelpilot FX
CN2015.20/Onroute Fiets+Wandelkaart/ Onroute Motorkaart BNL-DACH-FIEP
Diverse OpenStreetMap-kaarten
Zumo 550/Oregon 450t/Nuvi1340/Blaupunkt Travelpilot FX
CN2015.20/Onroute Fiets+Wandelkaart/ Onroute Motorkaart BNL-DACH-FIEP
Diverse OpenStreetMap-kaarten
Dankjewel. Even wennen BC en Win 10, maar het is gelukt!
- jan.veerhoek
Nog even een algemene tip:
Druk op de Windows toets en begin te typen wat je wilt openen, je zult zien dat dan het juiste programma tussen de gepresenteerde zoekresultaten staat, soms zelfs al gehighlite, simpele druk op 'Enter' en het programma wordt gestart.
Als je op 'Alle Apps' klikt na het indrukken van je Windows toets krijg je het 'oude' startmenu, daar zal Basecamp na standaard installatie vast ook wel instaan.
Druk op de Windows toets en begin te typen wat je wilt openen, je zult zien dat dan het juiste programma tussen de gepresenteerde zoekresultaten staat, soms zelfs al gehighlite, simpele druk op 'Enter' en het programma wordt gestart.
Als je op 'Alle Apps' klikt na het indrukken van je Windows toets krijg je het 'oude' startmenu, daar zal Basecamp na standaard installatie vast ook wel instaan.