Theo.nl ....in the House !

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
Theo.nl
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Theo.nl ....in the House !

Bericht door Theo.nl »

Na 2 motorvakanties is eindelijk het "kwartje" bij me gevallen dat je niet zonder GPS kan !

Vandaag dan ook naar Notter vetrokken om me voor te laten lichten en evt. een Garmin GPS aan te gaan schaffen

De keuze moest gemaakt gaan worden tussen de Quest-276C-PerfectPilot 2610,...maar voor die keuze hebben er meer gestaan denk ik :wink:

Alles bekeken, gewikt en gewogen, de 276C genomen....en ben zeer kontent !

(José nog bedankt voor je uitleg en het geduld ! :lol: )

Vandaar dat ik men nu ook maar eens voor moet stellen, hierop dit forum.....lees al een tijdje mee dat wel ! :oops:

Mijn naam is Theo Mulder ook wel bekend als Theo.NL op diverse fourm's en kom uit IJsselstein (bij Utrecht)

Ik rij op een KTM 950 S Adventure uit 2005

Vanaf vandaag dus ook een "echte" GPS-er en zal regelmatig hier voorbij surfen, om alle in's & outs van de 276c en de GPS in het algemeen snel onder de knie te krijgen :D
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)

CBXBlakkie
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door CBXBlakkie »

Hé Theo. Ook hier welkom. En eindelijk heb je het lichtknopje gevonden :lol: :wink:

Theo.nl
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Theo.nl »

CBXBlakkie schreef:Hé Theo. Ook hier welkom. En eindelijk heb je het lichtknopje gevonden :lol: :wink:

Hé,...man nu herken ik je pas :lol:

Moet jij niet je username veranderen ! :P

...want het blackie heeft grijze haren inmiddels en de ketting hoeft niet meer gesmeerd ! ;-)
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)

motorbeer
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door motorbeer »

Weest welkom ook hier. Zo kom je elkaar nog eens tegen.

Anne
276C op een blauwe CapoNord en op een zwarte Santos SAM; Montana 600 op ...........
1000 km voor een goed doel; de RubberButt. In 2015 een nieuwe editie; volg http://www.aprilia-riders.nl/agenda/rubberbutt voor het laatste nieuws.

CBXBlakkie
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door CBXBlakkie »

Theo.nl schreef:
CBXBlakkie schreef:Hé Theo. Ook hier welkom. En eindelijk heb je het lichtknopje gevonden :lol: :wink:

Hé,...man nu herken ik je pas :lol:

Moet jij niet je username veranderen ! :P

...want het blackie heeft grijze haren inmiddels en de ketting hoeft niet meer gesmeerd ! ;-)
Zou wel moeten. Is nostalgie :wink: :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”