Al mijn gemaakte routes (toch al dik 300 de voorbije 10 jaar) hebben kwasie allemaal zo één of meerdere stukken of stukjes gecombineerd met gewone wegen en dat ging 100% steeds goed in de Zumo550 (herberekenen vermijden/uitzetten natuurlijk).
Ik begrijp dat BaseCamp een andere way of doing things behoeft omwille van de andere onderliggende softwarecode, vermeende "verbeteringen" e.d. ... maar zoals menigen al aangaven blijf ik het programma op tal van vlakken toch minder gebruiksvriendelijk vinden dan de vorige software. Zo is, ondanks je goeie uitleg om er enig licht in te brengen, de zoekfunctie nog een ramp.
De track of "sporen"-mogelijkheden dan weer toppie ... maar een 400km lange route met 10km aan "directe" stukken "op track" rijden is mij gedacht toch niet optimaal gebruik maken van een GPS met afslagaanduiding

Heb een dmv de hierboven beschreven wijze van "directe" stukken voorziene route in BC omgezet naar track, en naar de 340 gezet. In het toestel er een route van gemaakt en, behold, het directe stuk blijft intact ... maar, althans in "simulatiemodus" draait hij aan het begin van het directe stuk de andere kant uit.
Misschien gaat het wel goed in real life ... dat zullen we eerdaags eens uitproberen ...