Nee hoor het handigste is dat stukje route Direct maken,tencats schreef:Autoprofiel geeft bij mij ook geen soelaas.
Ik denk dat de handigste methode is om de route in het Duitse deel te laten eindigen en een nieuwe opstarten in het Oostenrijkse deel.
Wel bizar dit...
Probleem met grenstunnel Füssen
Re: Probleem met grenstunnel Füssen
Pol met BMW 1200 RT +BMW 1150gs+BMW r1200GSA en een Zumo XT+Zumo 390+Tripy 1+tripy 2+edge
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
Hier een route door de tunnel met dat stukje in de tunnel " Direct " en de rest in profiel rijden
Je kan profiel motorfites/rijden enz afwisselen met direct in een route.
Je kan profiel motorfites/rijden enz afwisselen met direct in een route.
Pol met BMW 1200 RT +BMW 1150gs+BMW r1200GSA en een Zumo XT+Zumo 390+Tripy 1+tripy 2+edge
- guzzi vero
je kon je het werk besparen want had al een voorbeeld route bijgevoegd
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820
De tip van polmcfree doet het prima bij me. Precies wat ik zocht. Heb deze toegepast in de route die ik had gemaakt. Dank!
zümo 590 - gpsmap 64s
Het was bij onze oosterburen ook al opgevallen: http://www.naviboard.de/vb/showthread.php?t=59698