Als ik zelf routes maak of bewerk in BaseCamp dan maak ik een nieuwe map en geef deze een algemene naam. Onder deze map maak ik meerdere lijsten afhankelijk van het aantal routes die ik wil maken of bewerken en geef deze lijsten ook een eigen (route)naam. Dus elke lijst bevat maar één route met alle daarbij behorende WyPoints etc. Als ik deze routes wil overzetten in mijn Zumo 590 dan breng ik de betreffende (route)lijsten één voor één over naar mijn Zumo. Werkt tot op heden goed en nog nimmer "problemen" ervaren. Dus voorlopig blijf ik dit zo doen.
Echter ik krijg of download ook wel eens routes en dan zitten er in één lijst meerdere routes en en de bij elke route behorende WayPoints in. Alles door elkaar. Een aardige lijst met namen van routes en WayPonts krijg je dan linksonder in je scherm te zien. Wel een beetje onoverzichtelijk vind ik. Nu zou het ook mogelijk moeten zijn dat je deze ene betreffende lijst (met al zijn routes en WayPoints) ook in één keer kunt overzetten naar je Zumo.
Mijn vraag is, zijn er nog andere mogelijkheden om om te gaan met het maken van routes en het overzetten en wat is de meest gebruikelijke veilige en probleemloze methode.
Op welke wijze routes maken en overzetten naar Zumo
- Frank
- WayPoint relatie
Re: Op welke wijze routes maken en overzetten naar Zumo
Eerlijk gezegd begrijp ik je probleem niet zo goed. Je kunt die ene lijst met alle routes en waypoints gewoon naar je Zumo 590 overzetten. Waarom denk je dat dit niet kan? Nooit geprobeerd?
Je kunt ook zelf een nieuwe map met lijsten maken en de routes en waypoints vanuit de gedownloade lijst naar de betreffende lijst slepen en dan aan het eind de gedownloade lijst weggooien.
Wat is nu het probleem?
Je kunt ook zelf een nieuwe map met lijsten maken en de routes en waypoints vanuit de gedownloade lijst naar de betreffende lijst slepen en dan aan het eind de gedownloade lijst weggooien.
Wat is nu het probleem?
Groeten,
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
- RonalT
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Re: Op welke wijze routes maken en overzetten naar Zumo
Jij zorg er voor dat je op je computer een keurig overzichtelijk bibliotheek met routes en waypoints heb. Dus blijf er voor zorgen dat je bibliotheek netjes blijf, daar heb je gemak van.
Maar in je toestel is dat niet zo te regelen. Is het je nooit opgevallen dat alle routes in een lijst op je toestel te zien zijn als je ze geïmporteerd heb? Of als je in de lijst met tracks (sporen) kijk staan ze daar ook allemaal in.
Je kan vanuit het 'vak linksonder' bestanden versturen. Je hebt dan de keuze om "een hele map" of "een selectie" naar je toestel te sturen.... Deze keuze kan je maken via BESTAND > EXPORTEREN en gehele map of selectie naar je toestel te sturen.
Maar in je toestel is dat niet zo te regelen. Is het je nooit opgevallen dat alle routes in een lijst op je toestel te zien zijn als je ze geïmporteerd heb? Of als je in de lijst met tracks (sporen) kijk staan ze daar ook allemaal in.
Je kan vanuit het 'vak linksonder' bestanden versturen. Je hebt dan de keuze om "een hele map" of "een selectie" naar je toestel te sturen.... Deze keuze kan je maken via BESTAND > EXPORTEREN en gehele map of selectie naar je toestel te sturen.
Groeten, RonalT
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets