Traagheid track naar route omzetten

De opvolger van Mapsource
Plaats reactie
Sharkystuff

Traagheid track naar route omzetten

Bericht door Sharkystuff »

Hallo allemaal,

Al even aan het meelezen op het forum, nu maar eens geregistreerd omdat dit een vraag is die ik niet zo 123 terug kon vinden met de zoekfunctie. Al sluit ik niet uit dat ik wellicht wat over het hoofd zie ergens...

Ik heb een aantal routes gekregen van een hotel waar ik aankomend weekend naartoe ga in de Eifel. Nu heb ik wat tweaks te maken, dus ik dacht lees ze in in Basecamp en zie dat de tracks nogal afwijken van de routes die hij maakt als ze ingelezen worden. Dus ik denk, ik zet de tracks om naar routes en presto.

Bij eentje gaat dat prima, maar bij de andere tracks gaat het traaaaag. De voortgangsbalk blijft hangen en ik krijg ze dus niet ingelezen.

Ik gebruik een Navigator V met de meest recente kaart (die is gesynchroniseerd met Basecamp) en ik heb de Onroute motorkaart virtueel ingeladen. Beide hetzelfde probleem. Profiel is Motor (ingesteld met vermijden tolwegen, settings Onroute zegmaar).

Ben even benieuwd of ik nu iets fout doe, of iets simpels over het hoofd zie.
BMW R1200GS Adventure (van Harten special) - BMW Navigator V

guzzi vero

Re: Traagheid track naar route omzetten

Bericht door guzzi vero »

Beste is de track(s) waarmee je problemen hebt hier ook even te posten zodat we kunnen meekijken. Kan zijn dat de track(s) zodanig afwijkt dat BC er moeite mee heeft daar een logische route van te maken. In dat geval is het denk ik aangeraden de track even snel over te tekenen.
Je kan ook even proberen om bovenaan het activitetienprofiel eerst op "direct" te zetten en dan pas de track naar route te laten converteren. Kies een 50-tal tussenpunten. Als de track geconverteerd is, de routeeigenschappen openen en je gewenst motorprofiel kiezen. De route wordt nu herberekend tussen die 50 tussenpunten en zal hoogstwaarschijnlijk sneller gaan, jedoch je gaat wel moeten bijtrekken. Eens dit gedaan de originele track deleten en van de nieuwe route een nieuwe track maken.
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”