als je gewoon een normale route maakt in Basecamp gaat de Montana daar normaal mee om

Zit er wel een routeerbare kaart in de Montana, en is het ook precies dezelfde kaart als die waarop de route gemaakt is in BaseCamp? Staat de reoutering in het toestel niet op "Direct"?vredevrede schreef:Waar ik het meest me zit, is dat de route in Basecamp routerend is, dus gewoon de wegen op de kaart volgt, maar zodra ik die exporteer naar de Montana, dat die er dan een directe route vn maakt.
Dat blijkt, wantDingeman schreef:Ik ken de Montana niet
dat kan de Montana niet.Dingeman schreef:Laat daarna je Montana van de track/spoor een route maken.
Misschien bedoeld hij TracBac? Dan wordt je spoor wel iets opgeleukt met afstandsaanduiding en richtingaanwijzer, maar is nagenoeg nutteloos voor tochten op wielen.JaVaWa schreef:dat kan de Montana niet.
Als ik zo'n lastig stukje heb, dan stop ik met de route te maken. Ik zet de routering dan op "direct" en zet enkele waypoints zodat ik een harde routelijn krijg (doen dit maar voor korte stukjes zonder bochten!). Zodra de route weer correct de kaart volgt, stop ik met makne van directe route. Schakel om naar normale routering (auto/motor/fiets) en maak de route verder af. Uiteindelijk heb ik dan:resque112 schreef:Toch nog een oplossing gevonden, net voor en na de grens de routepunten neerzetten, bascecamp geeft de omweg aan, dan het routepunt voor de grens de instelling op direct zetten, vanaf het punt na de grens weer op routering geeft in ieder geval de juiste route op de kaart