Goedemorgen allemaal,
Ik weet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik van een viapunt alleen het symbool op mijn scherm krijg, en niet de naam. Maar nu heb ik Archies UK Camping Sites ingevoerd, waar meer dan zevenduizend campings instaan. Als ik een beetje inzoom, verschijnen alle namen en verdere gegevens van de campings op het scherm, zodat ik de kaart niet meer kan zien. Is er een eenvoudige manier om in een enkele beweging de optie "alleen symbolen tonen" aan te zetten voor alle campings tegelijk? Nu moet ik steeds een selectie van een paar honderd campings maken en de goede optie aanzetten; als ik alles selecteer, loopt Basecamp vast.
Alleen symbolen van viapunten zichtbaar maken
Alleen symbolen van viapunten zichtbaar maken
Met vriendelijke groeten,
Niels H. Veldhuijzen (Garmin GPSMap62s, BaseCamp)
- Frank
- WayPoint relatie
Re: Alleen symbolen van viapunten zichtbaar maken
ik zou niet weten hoe je dat zou moeten doen, de lijst is gewoon te groot 
Een alternatief: deze waypoints (geen viapunten...) in een aparte map of lijst zetten, en deze pas aanklikken als je voldoende ver ingezoomd bent.

Een alternatief: deze waypoints (geen viapunten...) in een aparte map of lijst zetten, en deze pas aanklikken als je voldoende ver ingezoomd bent.
Groeten,
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
MapSource 6.16.3
Ook de optie "alleen symbolen tonen" wordt na kopiëren en plakken meegenomen naar BaseCamp.
- Viewer op losse gpx bestanden die ik wel/niet in BaseCamp wil hebben.
Het binnen Windows openen van gpx bestanden is gekoppeld aan MapSource, niet aan BaseCamp. - Het wijzigen van een groot aantal waypoints (zoals Archies campings).
Na wijziging selecteren, kopiëren en plakken in BaseCamp.
Ook de optie "alleen symbolen tonen" wordt na kopiëren en plakken meegenomen naar BaseCamp.
Niet meer actief op dit forum...
Allen hartelijk dank. Ik moet nog uitzoeken of ik alles begrijp; dat meld ik nog wel. Overigens: wat is het verschil tussen een "waypoint" en een "viapunt"?
Met vriendelijke groeten,
Omdat ik lui ben (en het druk heb): zoek via Google op "waypoint viapunt".nhveldh schreef:Overigens: wat is het verschil tussen een "waypoint" en een "viapunt"?
De eerste die ik vind is meteen een goede: Begrippen: routes, tracks, waypoints en meer
Niet meer actief op dit forum...