Ik heb in Basecamp een route gemaakt met 80 routepunten die probleemloos door mijn Garmin 340 wordt overgenomen.
Ik heb ook een route gemaakt met 44 route punten waarbij ik de melding krijg dat de route meer dan 29 routepunten bevat waardoor de route in twee wordt gedeeld.
Ik heb dit nog nooit eerder gezien.
Teveel Routepunten
Teveel Routepunten
Zumo 340LM op Triumph Rocket lll
- Mike Schenk
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Re: Teveel Routepunten
De tweede route heeft teveel harde viapunten, dat mogen er max 29 zijn met 200 zachte punten er tussen. Kwestie van een aantal punten zacht maken.
Garmin GPSMap 276Cx | Garmin eTrex Touch 25
Kawasaki Versys 650 2015 | BMW R1300 GSA 2025
Ik heb het eerste en laatste Viapunt hard gelaten en de rest soft gemaakt.
Toch maakt mijn Zumo 340 er bij importeren twee routes van omdat er meer dan 29 viapunten in mijn route zouden zitten.
Ik heb de route nogmaals gecontroleerd maar zie alleen maar punten met Geen Waarschuwing behalve de eerste en de laatste.
Toch maakt mijn Zumo 340 er bij importeren twee routes van omdat er meer dan 29 viapunten in mijn route zouden zitten.
Ik heb de route nogmaals gecontroleerd maar zie alleen maar punten met Geen Waarschuwing behalve de eerste en de laatste.
- Mike Schenk
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Geef de route eens in Basecamp een andere naam en zet die dan in de Zumo. Of kopieer de route in Basecamp en zet die nieuwe route met naam in de Zumo. Misschien dat onder water de oude route wordt gepakt met te veel harde viapunten, ook al stuur je inmiddels de nieuwe route op.
Ik krijg in mijn Zumo 350 soms ook nog wel eens een hele oude route opeens weer in beeld na een restart van het apparaat. Die wordt dan blijkbaar weer opnieuw geïmporteerd.
Als dat allemaal niet werkt, misschien gewoon een nieuwe route maken in Basecamp door de oude "over te trekken".
Ik krijg in mijn Zumo 350 soms ook nog wel eens een hele oude route opeens weer in beeld na een restart van het apparaat. Die wordt dan blijkbaar weer opnieuw geïmporteerd.
Als dat allemaal niet werkt, misschien gewoon een nieuwe route maken in Basecamp door de oude "over te trekken".
Garmin GPSMap 276Cx | Garmin eTrex Touch 25
Ik heb de route gekopieerd en hem opgeslagen onder een andere naam.
Daarna naar de Zumo 340 geëxporteerd met als resultaat 1 route.
Bedankt voor de snelle reactie.
Daarna naar de Zumo 340 geëxporteerd met als resultaat 1 route.
Bedankt voor de snelle reactie.