Ik heb voor een speciale toepassing een nieuw Activity Profile aangemaakt en daarbij een "custom" icon gekozen uit een map van mijn computer .
Nu wil ik weer een nieuw Acitivity Profile aanmaken, maar nu gebruik maken van de standaard BaseCamp auto, fiets ed icons.
Ik kan ze echter nu niet meer vinden. Als ik het venstertje in BaseCamp open om een icon te zoeken, dan zoekt hij in de laatst gebruikte map en dat is de map waar ik mijn "custom"icon vandaan gehaald heb.
Weet iemand waar de standaard BC icons staan?
Icon Activity Profile
Re: Icon Activity Profile
Als je een nieuw activiteitenprofiel maakt krijg je de popup waar je de eigen naam in kunt voeren. Daaronder een veld met Gebaseerd op/Based on. Daar kun je toch gewoon een standaard icoontje kiezen.
(De standaard icoons zijn in de Window versie volgens mij opgenomen in het exe bestand of in een dll-bestand. Dus niet direct te vinden. Bij een Mac dacht ik wel in een apart bestand. Maar ik heb geen Mac...(zo snel bij de hand)).
(De standaard icoons zijn in de Window versie volgens mij opgenomen in het exe bestand of in een dll-bestand. Dus niet direct te vinden. Bij een Mac dacht ik wel in een apart bestand. Maar ik heb geen Mac...(zo snel bij de hand)).
- RonalT
- WayPoint relatie
- Contacteer:
En daar weer onder staat afbeelding "vierkantje" blader....keesm schreef:Als je een nieuw activiteitenprofiel maakt krijg je de popup waar je de eigen naam in kunt voeren. Daaronder een veld met Gebaseerd op/Based on. Daar kun je toch gewoon een standaard icoontje kiezen.....
Je kan daar een willekeurige afbeelding kiezen.
Groeten, RonalT
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Dat klopt, maar topicsteller had dat al gedaan en wil nu weer het standaardicoontje kiezen...