Hallo,
Bij gebruik van een 2dehands Edge touring stel ik vast dat deze niet zichtbaar is in de verkenner van windows 10, alsook niet in Garmin Express (het toestel is niet te registreren).
Navraag bij Garmin leert mij dat het serienummer gekend en dus is geregistreerd door/op de vorige eigenaar.
Ik kan wel routes plaatsen op de kaart via een kaartlezer, uiteraard is dit niet de juiste weg.
Resets zijn gebeurd, eveneens fabrieksinstellingen, alsook 30 sec. drukken op de aan/uit toets en nog andere combinaties die ik meegedeeld kreeg van de service-garmin. Allen zonder resultaat.
Het is een beetje gek om het toestel op te sturen gezien de prijs die ik betaalde voor het weinig gebruite toestel uit garantie enerzijds en voor de nieuwprijs anderzijds. Een servicebeurt en een kleine opleg en je koopt een nieuw...
Wie weet raad?
Ducedjen,
Edge touring niet te zien in verkenner
Edge touring niet te zien in verkenner
Multistrada 1200s DVT, Zumo 590, Edge touring, Samsung S4, N-Com B5
- Erik
- WayPoint relatie
Re: Edge touring niet te zien in verkenner
om je Edge in de verkenner zichtbaar te maken moet hij in de USB-massaopslag-modus staan
zie ook klik JDM
zie ook klik JDM
Groeten
Erik BMW K met StreetPilot IIIdeluxe => 2610 => 2720 => 2820 => Zumo 660; nüvi 2595LM: eTrex Legend HCx met OpenFietsMap; Garmin vívofit; SRC op Schuberth C3 PRO
Erik BMW K met StreetPilot IIIdeluxe => 2610 => 2720 => 2820 => Zumo 660; nüvi 2595LM: eTrex Legend HCx met OpenFietsMap; Garmin vívofit; SRC op Schuberth C3 PRO
Re: Edge touring niet te zien in verkenner
Beste,
Heel bizar allemaal. Javawa staat al jaren op mijn pc, ik zie regelmatig updates verschijnen, toch deed hij het niet. Gisteren dit een over gedaan, maar dan manueel. Nu plaatste ik het toestel aan de laptop en direct in orde.
Bedankt bij deze!
Heel bizar allemaal. Javawa staat al jaren op mijn pc, ik zie regelmatig updates verschijnen, toch deed hij het niet. Gisteren dit een over gedaan, maar dan manueel. Nu plaatste ik het toestel aan de laptop en direct in orde.
Bedankt bij deze!
Multistrada 1200s DVT, Zumo 590, Edge touring, Samsung S4, N-Com B5