Hallo,
ik heb een kaart gedownload en in BaseCamp geladen.
Ik zie dat hier de basiskaart doorheen staat.
Sommige wegen zijn erg hoekig, zoals de 'kale' wereldkaart.
Deze kaart heb ik ook voor de GPS gedownload waar de basiskaart niet zichtbaar is.
Het is een map met 2709 .img bestanden maar ook met een install.bat.
Die heb ik gebruikt om hem in Basecamp te zetten.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik vermoed dat het in de kaart zit maar ik zou niet weten hoe dit op te lossen is.
Alvast bedankt!
basiskaart door andere kaart zichtbaar
-
basiskaart door andere kaart zichtbaar
- Bijlagen
-
- basiskaart én andere kaart door elkaar
- basecamp_dubbele_wegen.jpg (128.51 KiB) 1858 keer bekeken
- tony rave
- WayPoint relatie
Re: basiskaart door andere kaart zichtbaar
Met BaseCamp actief wil 2 maal Control+G intoetsen soms helpen, het is slechts een gokje van mijn kant.
Ж BaseCamp ► route-creatie & databeheer ║ auto-route & track & directe-route ► GPSMap's 60CSx, 79S, 276Cx, Nokia XR20 Ж
- Frank
- WayPoint relatie
Je kunt in Basecamp maar één kaart tegelijk zichtbaar hebben. Het lijkt me dat de "hoekige wegen" al in het gedownloade kaartmateriaal zitten.
Lijkt me beter als je wat meer informatie geeft: welke kaart heb je gedownload, van welke site?
Lijkt me beter als je wat meer informatie geeft: welke kaart heb je gedownload, van welke site?
Groeten,
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Is dit niet gewoon de transparante hoogtelijnenkaart? Dan klopt het dat je de onderliggende kaart ziet.
Etrex Vista HCX, Etrex 30, Touch 35, GPSMAP65s op de Flyer T14 HighSpeed - Contributor Openstreetmap
Het lijkt op een kaart vanuit garmin.openstreetmap.nl en dan China of een selectie daarvan.
Een transparante hoogtelijnenkaart is niet te downloaden van die site. Dus of dat de reden is?
Topicsteller zal inderdaad wat meer info moeten geven wat voor kaart of kaarten hij gebruikt waarbij dit effect optreedt.
Daarnaast is de installatie op PC van belang, hoe is dat uitgevoerd.
Is het effect op alle schaalniveau's aanwezig? Klopt overview-map wel vraag ik me af.
Kortom, eerst meer informatie.
Een transparante hoogtelijnenkaart is niet te downloaden van die site. Dus of dat de reden is?
Topicsteller zal inderdaad wat meer info moeten geven wat voor kaart of kaarten hij gebruikt waarbij dit effect optreedt.
Daarnaast is de installatie op PC van belang, hoe is dat uitgevoerd.
Is het effect op alle schaalniveau's aanwezig? Klopt overview-map wel vraag ik me af.
Kortom, eerst meer informatie.
-
Hoi allemaal,
Dit is de site waar ik de GPS-kaarten (voor de GPS, niet basecamp) vandaan had:
http://tmz.skr.jp/data/gmap.html
Toen ik verder ging zoeken naar een kaart voor Basecamp met hoogtelijnen kwam ik op deze site:
http://www.suke-blog.com/garmin-custom-map/
Daar vond ik een aangepaste topografische kaart met 'alleen contourlijnen'.
Ik heb n.a.v. jullie antwoorden nog eens goed gekeken en ik heb van alles geprobeerd.
Ik heb de kaart opnieuw door GmapTool gehaald en daar zag ik een knopje Set transparency op he tabje write.
Die heb ik op opaque gezet en de kaart opnieuw geinstalleerd. Of dat hielp weet ik niet want ik zag het nog steeds.
Daarna zoomde ik in en verdween de dubbeling.
Nog even met het kaartdetailniveau gespeeld en ineens was het weg en kon ik de dubbeling niet meer reproduceren.
Probleem opgelost, bedankt voor de reacties.
Dit is de site waar ik de GPS-kaarten (voor de GPS, niet basecamp) vandaan had:
http://tmz.skr.jp/data/gmap.html
Toen ik verder ging zoeken naar een kaart voor Basecamp met hoogtelijnen kwam ik op deze site:
http://www.suke-blog.com/garmin-custom-map/
Daar vond ik een aangepaste topografische kaart met 'alleen contourlijnen'.
Ik heb n.a.v. jullie antwoorden nog eens goed gekeken en ik heb van alles geprobeerd.
Ik heb de kaart opnieuw door GmapTool gehaald en daar zag ik een knopje Set transparency op he tabje write.
Die heb ik op opaque gezet en de kaart opnieuw geinstalleerd. Of dat hielp weet ik niet want ik zag het nog steeds.
Daarna zoomde ik in en verdween de dubbeling.
Nog even met het kaartdetailniveau gespeeld en ineens was het weg en kon ik de dubbeling niet meer reproduceren.
Probleem opgelost, bedankt voor de reacties.