Ik krijg het niet voor elkaar om mijn Oregon 700 te laten herkennen in Basecamp 4.7.0. Ik heb de vorige versie Basecamp al geprobeerd maar het probleem blijft. De PC herkent zowel de Oregon als het extra geheugenkaartje. Oregon wordt ook gesynchroniseerd door Garmin Express. Op een andere PC wordt de Oregon overigens wel herkend. Op mijn PC draait Windows 10 met 64 bits besturingssysteem ( x64 processor ).
Enig idee waardoor dit kan komen?
Oregon 700 wordt niet herkend in basecamp 4.7.0
- guzzi vero
Re: Oregon 700 wordt niet herkend in basecamp 4.7.0
toevallig niet op de een aan een USB2 en op de andere aan een USB3 aangesloten? Wat gebeurt er als je de Oregon reeds aansluit en dan pas BC opstart?
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820
Ik heb je suggestie gevolgd maar dat had helaas geen resultaat. Wat je vroeg over de USB aansluitingen begrijp ik niet helemaal. Maar ik heb gekeken of er verschil zit in aansluitend op USB2 en USB3. Maar helaas zie ik geen verschil. Kan het zijn dat een firewall ( Windows) of virusscanner ( Eset) invloed heeft?
- GPS Expert
- Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
- Contacteer:
Wat zegt BaseCamp tegen je als het toestel is aangesloten? Zijn er foutmeldingen in een venstertje? Of helemaal niets?
Want je geeft aan dat je computer de GPS wel goed herkent en dat Express functioneert, dan is er geen USB probleem, maar is het puur een probleem in combinatie met BaseCamp.
Want je geeft aan dat je computer de GPS wel goed herkent en dat Express functioneert, dan is er geen USB probleem, maar is het puur een probleem in combinatie met BaseCamp.
Marco
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.
Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.
Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.
sommige virusscanners willen nog wel eens USB verbindingen beïnvloeden. Je zou even kunnen kijken of na het tijdelijk uitschakelen van je virusscanner of Basecamp je Oregon misschien wel ziet..
Groet, Marcel.
Etrex Vista, 60CS, Co300, Or650, Or750t - Nuvi760, Nuvi3590, DriveLuxe_51 - SPIII, SP2610, Zumo660, Zumo590/5, Zumo XT
Etrex Vista, 60CS, Co300, Or650, Or750t - Nuvi760, Nuvi3590, DriveLuxe_51 - SPIII, SP2610, Zumo660, Zumo590/5, Zumo XT