Als ik Basecamp open en mijn eigen database Fietsroutes kies, worden alle routes die daar in staan weergegeven op de kaart. Dit is heel lastig als ik een nieuwe route wil maken. Ik kan wel vinden hoe ik een route op de kaart moet weergeven, maar niet hoe ik weer een lege kaart krijg.
Wie weet raad?
Groeten, Ineke
alle routes worden tegelijk weergegeven
Re: alle routes worden tegelijk weergegeven
Vermoedelijk heb je ze allemaal in één lijst staan nl. "Mijn Verzameling".
Als je nu alleen die route of als je bijv. meerdaagse routes in een ogopslag wilt zien maak dan een "Nieuwe Lijst" aan.
Ga op Mijn Verzameling staan rechter muisknop indrukken en klik op Nieuwe Lijst.
Je ziet dan een mapje "Nieuwe Lijst" onderaan staan.
Geef deze de gewenste naam en sleep de gewenste route met de eventuele waypoints er naar toe.
Klaar ben je.
Als je nu alleen die route of als je bijv. meerdaagse routes in een ogopslag wilt zien maak dan een "Nieuwe Lijst" aan.
Ga op Mijn Verzameling staan rechter muisknop indrukken en klik op Nieuwe Lijst.
Je ziet dan een mapje "Nieuwe Lijst" onderaan staan.
Geef deze de gewenste naam en sleep de gewenste route met de eventuele waypoints er naar toe.
Klaar ben je.
In de linkerkolom lijstmappen maken en daar je routes in klasseren. Hou dan ook één lege map voor de route waar je mee bezig bent. Nadien kan je die dan ook weer ergens anders plaatsen.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.
Bedankt voor de snelle reactie. In de linkerkolom zie ik 2 delen, bovenaan fietsroutes en daaronder de fietsroutes die er in staan. Ik zie geen Mijn verzameling en ik kan niet vinden hoe ik nieuwe lijstmappen kan maken.
Sorry, zie net de optie nieuwe lijstmappen , ga ik eerst proberen.
Ik krijg in ieder geval een lege kaart, de rest moet lukken. Bedankt!
Ik heb inderdaad veel routes al in aparte mappen.
Als ik de map Luxemburg open, worden in BaseCamp ook alle routes in die map zichtbaar op mijn scherm.
( Zie ook onderstaande afbeelding.)
Als ik dan links iets naar beneden scrol staat daar: "Niet vermelde gegevens".
Zodra ik dat activeer verdwijnen al mijn routes Luxenburg van het scherm en kan ik bezig gaan
om een nieuwe route te maken voor de map Luxenburg.
Als ik de map Luxemburg open, worden in BaseCamp ook alle routes in die map zichtbaar op mijn scherm.
( Zie ook onderstaande afbeelding.)
Als ik dan links iets naar beneden scrol staat daar: "Niet vermelde gegevens".
Zodra ik dat activeer verdwijnen al mijn routes Luxenburg van het scherm en kan ik bezig gaan
om een nieuwe route te maken voor de map Luxenburg.
- Bijlagen
-
- BaseCamp462.png (114.25 KiB) 1142 keer bekeken
Zumo 350LM met Cardo Scala G9
Honda ST 1300 Pan European
BaseCamp
Honda ST 1300 Pan European
BaseCamp
Ik geloof dat ik het begin te snappen. Ik had een eigen database aangemaakt, maar maar daarin geen lijsten of lijstmappen. Dus de routes staan bij mij in Niet-vermelde gegevens. Dat ga ik dus eerst veranderen. Bedankt!