Deel route wordt rechte lijn

De opvolger van Mapsource
Plaats reactie
Dick
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Deel route wordt rechte lijn

Bericht door Dick »

Knipsel.JPG
Knipsel.JPG (197.57 KiB) 645 keer bekeken
Binnenkort vertrekken we naar het zuiden van Europa en ik heb de route's en track's daarheen in Basecamp gemaakt en verzonden naar BMW Nav V. Kaarten 2019.3 in zowel Basecamp als op Nav. Software 3.4 De eerste 3 dagen gaat het prima maar vanaf dag 4 t/m 7 wordt het laatste deel van de route een rechte lijn. Op het voorbeeld gaat het vanaf Monaco naar het eindpunt door zee en ook de dag erop eindigen we rechtuit. Het lijkt erop dat de Nav V dit doet. Maar waarom?

Dick

guzzi vero

Re: Deel route wordt rechte lijn

Bericht door guzzi vero »

hebben dit euvel jaren geleden ook met mapsource bestanden eens voorgehad. Corrupte gpx files liggen aan de basis. Volledig in de nav verwijderen.
als je de track hebt, route verwijderen en in BC route van track maken (zet je routeprofiel bovenaan op directe routes zodat je het aantal via punten kan kiezen 50 voor 300 km). Je gaat wel de viapunten die BC zet allemaal moeten overlopen en ze eventueel goed op de weg moeten zetten)
of de route volledig opnieuw tekenen.
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820

FM
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: Deel route wordt rechte lijn

Bericht door FM »

Als het probleem zich voordoet in de Navigator zou het ook kunnen dat de route te lang is. Maar volgens wat ik zie, zou dit hier niet het geval mogen zijn, want ik doe in september dezelfde streek aan. Ik rijd van Menton tot aan de Télégraphe in 1 dag, en dat geeft geen probleem...

By the way, je hebt die dag de keuze gemaakt om vanaf St Sauveur de Tignée de Col de la Couillole, col de Valberg en Col de la Cayolle te doen. Ik zou toch kiezen voor de col de la Bonette. Vind ik persoonlijk de max. :wink:
Zumo XT, Ducati Multistrada V2S, Cardo Scala Rider Packtalk op HJC RPHA91, Edge Touring, Edge Explorer 2

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”