Basecamp wil geen tracks omzetten naar routes
-
- WayPoint relatie
Basecamp wil geen tracks omzetten naar routes
Ik had Basecamp een poosje niet gebruikt dus eerst maar geupdated.
Nu wilde ik een gedownloade track omzetten naar een route maar en komt alleen een schermpje waarin staat route berekenen, na een minuutje of zo verschijnt er een rode balk en de mededeling : er is een fout opgetreden bij het berekenen van de route en kan ik alleen op annuleren drukken.
Iemand een idee waarom het fout gaat?
Mvg, Rene
Nu wilde ik een gedownloade track omzetten naar een route maar en komt alleen een schermpje waarin staat route berekenen, na een minuutje of zo verschijnt er een rode balk en de mededeling : er is een fout opgetreden bij het berekenen van de route en kan ik alleen op annuleren drukken.
Iemand een idee waarom het fout gaat?
Mvg, Rene
Bol'Or + Zumo 340
Re: Basecamp wil geen tracks omzetten naar routes
Die gedownloade track,is dat een gpx bestand?
Waar heb je die van gedownload?
Hoe lang is die track?
Waar heb je die van gedownload?
Hoe lang is die track?
Pol met BMW 1200 RT +BMW 1150gs+BMW r1200GSA en een Zumo XT+Zumo 390+Tripy 1+tripy 2+edge
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
-
- WayPoint relatie
Klopt, een gpx bestand waar de track in zit, van tomtom my drive, ongeveer 80 kilometer.
Nog even te aanvulling. ik heb het met meerdere tracks geprobeerd, ook van een route die ik zelf gemaakt had een track gemaakt wat goed ging maar ook hier het omzetten naar een route niet met dezelfde fout.
Nog even te aanvulling. ik heb het met meerdere tracks geprobeerd, ook van een route die ik zelf gemaakt had een track gemaakt wat goed ging maar ook hier het omzetten naar een route niet met dezelfde fout.
Bol'Or + Zumo 340
Dan vrees ik dat er iets mis is gegaan met updaten,je kan onder bestand eens op herstellen klikken,en als je de vorige versie nog op de pc hebt staan kan je herstellen naar vorige versie proberen.(en beter nog de nieuwe versie verwijderen en de vorige terug zetten)Wel eerst een back-up maken,zodat je niks kwijt bent.
Pol met BMW 1200 RT +BMW 1150gs+BMW r1200GSA en een Zumo XT+Zumo 390+Tripy 1+tripy 2+edge
-
- WayPoint relatie
Als ik een backup wil maken komt er een rood kruis met : Het backup bestand E:|basecamp 2021-02-02 is onleesbaar of alleen lezen..
Bol'Or + Zumo 340
-
- WayPoint relatie
Backup maken naar C schijf is wel gelukt maar heb geen vorige versie, had nog nooit een backup gemaakt.
Bol'Or + Zumo 340
- Frank
- WayPoint relatie
Je kunt het beste de track eerst naar een zgn. "directe" route omzetten (een van de keuzes bij routeprofiel). Als het goed is, kan je daarbij ook het aantal tussenpunten instellen. Kies er niet te veel, anders duurt het berekenen van de route te lang. Voor 80 km zouden 20 - 30 punten genoeg moeten zijn. Je krijgt dan een route met rechte lijnen tussen de punten. Verander daarna het profiel van de zojuist berekende route in het gewenste profiel en pas de route aan waar die niet gelijk loopt met de track.
Groeten,
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
-
- WayPoint relatie
Het is weer in orde. Ik heb bij Instellingen voor verschillende activiteitenprofielen/activiteiten opnieuw instellen op reset gedrukt, daarna kwam de vraag bij het omzetten naar een route de mogelijkheid weer om het aantal tussenpunten in te stellen en die heb ik op automatisch laten staan waarna een route kwam die precies over de track heen kwam te liggen.
Bedankt mannen!
Groet, Rene
Bedankt mannen!
Groet, Rene
Bol'Or + Zumo 340
- Erik
- WayPoint relatie
goeie feedback, altijd nuttig
Groeten
Erik BMW K met StreetPilot IIIdeluxe => 2610 => 2720 => 2820 => Zumo 660; nüvi 2595LM: eTrex Legend HCx met OpenFietsMap; Garmin vívofit; SRC op Schuberth C3 PRO
Erik BMW K met StreetPilot IIIdeluxe => 2610 => 2720 => 2820 => Zumo 660; nüvi 2595LM: eTrex Legend HCx met OpenFietsMap; Garmin vívofit; SRC op Schuberth C3 PRO