Hallo allemaal,
Mijn naam is Lieven en ik kom uit Brecht in België. Nu, wat is mijn ervaring met GPS? Heel simpel: geen.
Ik heb jaren ervaring met bergwandelingen, huttentochten,... hoofdzakelijk in Zwitserland en heb tot hiertoe altijd met gewone kaarten gewerkt. Voorbije zomer ben ik echter een aantal keer geconfronteerd geweest met moeilijk vindbare paden, waar dikwijls jarenlang niemand meer op gewandeld heeft. Als je hier twijfelt of het pad niet direct vindt, is dit lastig, niet alleen voor jezelf, maar zeker voor de groep die je aan het begeleiden bent. Daarom heb ik beslist om een gps aan te schaffen (opdat ik zeker niet meer voor verrassingen zou komen te staan) en ik ben natuurlijk geïnteresseerd in de mening van ervaren gebruikers. Ik geloof dat dit nog altijd de beste manier is om achter de pro's en contra's van een bepaald toestel te geraken en om informatie te vinden in het algemeen.
Ik heb al direct een aantal vragen, maar ik zal die natuurlijk stellen in het juiste topic.
Bereid jullie dus al maar voor op een aantal (voor jullie) domme vragen. Indien dit zo is, mijn excuses ervoor, maar ik ben een absolute leek op gps-gebied.
Groetjes,
Lieven
Mijn voorstelling
- maarten1951
- WayPoint relatie
Wekom Lieven,
Mensen die hun kennis willen vergroten en adviezen van anderen willen aannemen zijn juist slim.
In eerste instantie denk ik aan een toestel uit de 60 serie. Afhankelijk van je budget met of zonder kleurenscherm, met of zonder voorziening om topokaarten te laden (overigens wel prijzig).
Over het algemeen uitstekende ontvangs juist in gebieden met bos en de voeding bestaat uit 2 AA batterijen.
Maarten1951
Mensen die hun kennis willen vergroten en adviezen van anderen willen aannemen zijn juist slim.
In eerste instantie denk ik aan een toestel uit de 60 serie. Afhankelijk van je budget met of zonder kleurenscherm, met of zonder voorziening om topokaarten te laden (overigens wel prijzig).
Over het algemeen uitstekende ontvangs juist in gebieden met bos en de voeding bestaat uit 2 AA batterijen.
Maarten1951
jan janssen impress/batavus florence/voordeelurenkaart/ov chipkaart/niets ontziend bestelbusje/mazda mx5