kaarten op sd kaart worden niet geladen door Basecamp

De opvolger van Mapsource
Plaats reactie
Nico55
WayPoint relatie
WayPoint relatie

kaarten op sd kaart worden niet geladen door Basecamp

Bericht door Nico55 »

In mijn Garmin Oregon 700 zit een originele sd kaart OnRoute Topoactive Europe Plus. Op een Windows 11 computer laden de kaarten zoals het hoort in Basecamp zodra je Basecamp start. Je kunt links boven in het scherm zien dat Basecamp bezig is de data van de sd kaart te laden. Het laadproces en het resultaat zijn te volgen dmv de groene en rode streep. Zie foto. Op meerdere Windows 10 computers worden de kaarten niet geladen. Wanneer ik de sd kaart in een kaartlezer stop, worden de kaarten ook niet door Basecamp geladen. De data van het interne geheugen van de Oregon wordt wél geladen. Er is te weinig intern geheugen om de data van de sd kaart naar het interne geheugen te verplaatsen. Iemand enig idee wat er mis is?
Screenshot_20220909-105457_Gallery.jpg
Screenshot_20220909-105457_Gallery.jpg (1.6 MiB) 186 keer bekeken
Bekijk op www.geocaching.nl de caches van GeoGup & Zoefff in Maarssen, Utrecht, Driebergen en Texel .

keesm
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: kaarten op sd kaart worden niet geladen door Basecamp

Bericht door keesm »

Je schrijft de 'originele sd kaart OnRoute Topoactive Europe Plus'. Je bedoeld die uitbreiding die door Onroute/Waypoint wordt geleverd om op adressen te kunnen zoeken als je alleen de Garmin Topo Active kaart op je gps hebt. Of is dit een oudere wat andere versie gebaseerd op openstreetmap kaarten, gelet op de 2 delen West en Noord op je foto.
Heb je ook die Garmin Topo Active Europe dan op je gps?
Ik heb die Onroute kaart adressenkaart niet, zal wel *.img bestand zijn, maar is wellicht alleen een database bestand en of die in te lezen is in Basecamp?
Ik wel de Garmin Topo Active Europe, en die is gewoon door Basecamp in te lezen op mijn W10 computer.
Wellicht even wachten op een reactie van iemand die de in/outs van die Onroute kaart kent....

Edit, kwam op ander forum zelfde issue tegen, helaas geen concreet antwoord: https://forum.gps-expert.nl/viewtopic.php?t=1738

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”