installeren basecamp op windows 11

De opvolger van Mapsource
Plaats reactie
TimS97

installeren basecamp op windows 11

Bericht door TimS97 »

Beste allemaal,

Ik zou graag basecamp op mijn computer willen installeren om uiteindelijk routes naar mijn Garmin Edge1040 toestel over te zetten. Nu heb ik echter problemen met de installatie van basecamp. Het installeren gaat in het begin prima maar wanneer ik vervolgens basecamp wil starten krijg ik de volgende fout: toepassingsfout, kan de toepassing niet correct starten (0xc000007b). Na op het forum rondgekeken te hebben en het één en ander te hebben geprobeerd lukt het me niet om basecamp correct te starten. In een eerder bericht op dit forum werd er gevraagd of basecamp op windows 11 werkt en de reacties daarop waren dat het gewoon zou moeten werken na installatie.

Een van de oplossingen die ik op internet heb gevonden is het volgende:
The application was unable to start correctly (0xc000007b) is an error message indicating a problem when launching an application on Windows 10, 8, 8.1, or 7. The issue mostly occurs after upgrading Windows, or installing 32-bit software instead of 64-bit or vice versa. Typically, the issue is related to Microsoft Visual C++, .NET Framework or Direct X.

Reinstall the .NET Framework or repair DirectX also working guide on how to fix 0xc000007b

Ik weet echter niet of dit de juiste oplossing is voor mijn probleem aangezien ik windows 11 heb. Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

Groet,
Tim

leurb

Re: installeren basecamp op windows 11

Bericht door leurb »

Hallo Tim,

Heb je nog een oplossing gevonden want ik heb van alles geprobeerd maar blijf dezelfde foutmelding krijgen.
Ik hoor het graag als je de/een oplossing weet?

gr.
leon

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”