Aaprijder, aangenaam...

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
aaprijder
Contacteer:

Aaprijder, aangenaam...

Bericht door aaprijder »

Voor een groep weggebruikers die niet op wegwijzers kunnen vertrouwen, is een GPS geen overbodige luxe. Hoezo niet op wegwijzers vertrouwen? Wel, als wij (ook brommobilisten) de wegwijzers voor auto's volgen, kunnen we de snelweg op worden gestuurd, en volgen we die voor fietsen, dan komen we misschien terecht op wegen waarvoor alleen voor fietsen tweerichtingsverkeer geldt maar waar wij niet in mogen, of anders gewoon een fietspad. En als je dan ver van huis bent en je kent de omgeving niet, probeer dan maar eens van A naar B te komen...

Binnenkort heb ik een rijbewijs, hoop ik, en dan wil ik verder weg, dus ook daarvoor is zo'n ding erg handig; zeker in een land waarvan je de taal niet (goed) spreekt!

Dus toen ik via Google aan het zoeken was naar info over GPS'sen, vond ik dit forum, en hier ben ik dan.

En voor wie graag wil weten wat een Aap is, zie mijn onderschrift (het plaatje dat hier stond, is verouderd; ik heb nu een overdekte laadbak (gemaakt met hulp van oa mijn schoonvader)..
Ik ben niet de snelste op de weg, maar wel de mooiste
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”