Ook even voorstellen

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
hans visser
Contacteer:

Ook even voorstellen

Bericht door hans visser »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Hans Visser, ik ben een oudere jongere van 54 jaar en ik ben woonachtig in Winterswijk, als zelfstandig ondernemer verkoop en monteer ik zonweringen en rolluiken.
Na het bezwijken van de PDA met TomTom navigator die ik voor zakelijke doeleinden in de auto gebruikte heb ik onlangs een Streetpilot 2610 aangeschaft omdat ik deze ook op de motor kan gebruiken.
Ik berijd al weer vijf jaar een Triumph Sprint ST en ik leg gemiddeld 10.000 km per jaar af, één keer per jaar ga ik een weekje zonder gezin op motorvakantie naar de Alpen of de Dolomieten en sinds vorig jaar rij ik maandelijks een Ride Out van de http://www.triumphriders.nl waarvoor ik -toen nog handmatig- ook een rit op papier heb gezet.
Verder maak ik in de weekends regelmatig een tochtje in voornamelijk Duitsland, veel mooie bochtige wegen die vlot gereden kunnen worden en niet te vergeten; bijna geen verkeersdrempels.
Steeds meer reisorganisaties leveren het routemateriaal aan op GPS en het onderling uitwisselen en het uitzetten van routes wordt een fluitje van een cent met de Streetpilot en de Mapsource, ik verwacht dan ook dat ik in de toekomst veel plezier met en veel gemak van het apparaat zal hebben. :roll:

Groetjes,
Hans Visser.
Afbeelding
Go Your Own Way

Eifeltourer
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Eifeltourer »

welkom!

en vergeet niet dat in duitsland op veel plaatsen de lasergun nog uitgevonden moet worden en dat ze van voren flitsen :lol:
Mijn verzameling MRA routes

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”