Tot voor kort was ik gewend dat vrijwel direct nadat ik route-aanwijzing had opgevolgd de volgende aanwijzing vrijwel direct volgde. Afgelopen dagen was ik op pad met twee mbv Brouter gemaakte koersen en in beide gevallen duurde het regelmatig geruime tijd voor de volgende aanwijzing kwam. En als er snel opeenvolgende aanwijzingen nodig waren kwam hij soms zelfs helemaal niet.
Nou ben ik net afgelopen week overgestapt op FW 26.18, dus mogelijk is daar iets in veranderd, maar uiteraard kan het ook aan het GPX-bestand liggen. Misschien zelfs heb ik onbedoeld een instelling gewijzigd, al heb ik dan geen idee welke. Herkend iemand dit? Tips hoe dit gedrag weer 'as usual' te krijgen?
Peter
PS Ik zal later in de week ook nog testen met GPX-bestanden van andere bronnen.
Edge Explore 2 treuzelt met aanwijzingen
Re: Edge Explore 2 treuzelt met aanwijzingen
Misschien meerdere routerende kaarten actief? Het kan voorkomen dat na een software update instellingen gewijzigd zijn - altijd even nalopen. Als dat allemaal niets doet, toch maar een reset naar fabrieksinstellingen proberen. Nadeel is dan wel dat de instellingen opnieuw moeten.
Colorado 300 / Edge 800 / Edge Touring Plus / Edge Explore 2
De Geocode Map stond uit, misschien speelde dat een rol. Ik ga er van de week mee testen.
Het was dus inderdaad de Geocode Map, kennelijk onmisbaar voor het tijdig geven van aanwijzingen. Het werkt weer als vanouds.