Hallo,
Ik heb destijds een nieuwe adapter gekregen omdat de xt in de bestaande houder nogal losvast zit Ik heb dat nog niet gedaan en nu kan ik de nieuwe niet mer vinden. en wil ik dus een nieuwe motorhouder bestellen en ook 1 voor de 2e motor maar kan ik nu alleen de adapter vervangen zonder de kabel te demonteren of kan dat niet en moet ik toch de kabel demonteren en die door de adapter trekken sorry dat ik het niet meer weet.nen ik vind het zonde om er een kabel bij te bestellen als het niet nodig is voor de xt2 heb ik al een complete houder en die heeft niet die verdikking in de kabel waardoor het makkelijker monteren is .
Adapter vervangen
Adapter vervangen
Han.
Vespa GTS 300 Supertech BMW K100/2 + Zumo XT, Zumo 660, Zumo350, Nuvi 200 Nuvi 250 Nuvi 610 Schubert C4 pro met advanced Windows10
Vespa GTS 300 Supertech BMW K100/2 + Zumo XT, Zumo 660, Zumo350, Nuvi 200 Nuvi 250 Nuvi 610 Schubert C4 pro met advanced Windows10
Re: Adapter vervangen
Sorry voor mijn post ik heb inmidels het filmpje van hans gps gezien en je kan de kabel dus latyen zitten 4 schroefjes los het kleine schroefje er uit en de kabel er uit drukken en dan omgekeerd de nieuwe adpater plaatsen .
hoe simpel kan het zijn als je het weet.
fijne rit allemaal en mooi weer.
hoe simpel kan het zijn als je het weet.
fijne rit allemaal en mooi weer.
Han.
"Vandag de adapter/houder vervangen de XT klikt er nu duidelijk voelbaar beter in zit nu echt vast maar ik blijf toch voor je weet maar nooit het koordje als veiligheid gebuiken.
de bestelde bij Waypoint is nog steeds onderweg bij post.nl die wijzigen steeds de bezorgtijd mzou nu weer vandaag zijn maar ik had de houder die ik lang geleden heb gekregen als vervanging weer gevonden en die zit er nu op als de andere is ontvangen zet ik die op motor 2.
de bestelde bij Waypoint is nog steeds onderweg bij post.nl die wijzigen steeds de bezorgtijd mzou nu weer vandaag zijn maar ik had de houder die ik lang geleden heb gekregen als vervanging weer gevonden en die zit er nu op als de andere is ontvangen zet ik die op motor 2.
Han.
Als de huidige goed werkt zou ik de nieuwe niet monteren. Je kunt volgens mij de bestelde gewoon terugsturen en geld retour ontvangen.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1050 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.
De huidige werkt wel maar is onbetrouwbaar daarom vervang ik ze. er is een duidelijk verschil oud en nieuw met vastklikken.
Ik heb ook al een kabel met houder voor de XT2 maar ik ben er nog niet van overtuigd dat die voor mij een verbetering is. ik lees nog te vaak negatieve reacties. en weer een gedoe met pairen beide helmen.
bedankt voor je reactie.
Ik heb ook al een kabel met houder voor de XT2 maar ik ben er nog niet van overtuigd dat die voor mij een verbetering is. ik lees nog te vaak negatieve reacties. en weer een gedoe met pairen beide helmen.
bedankt voor je reactie.
Han.