knop waarheen werkt niet goed

Plaats reactie
Bas®
WayPoint relatie
WayPoint relatie

knop waarheen werkt niet goed

Bericht door Bas® »

ik heb een probleem met mijn BMW Navigator VI. Als ik de knop "waarheen" gebruik en dan kies voor de knop "adres" dan blijkt dat Nederland niet gekozen kan worden als land. Ik heb de vanmorgen nog een keer de kaarten geherïnstalleerd maar het probleem blijft bestaan. Ik kreeg in Garmin express geen keuze voor te installeren kaarten. Ik heb de volgende kaarten in mijn overzicht staan en ook aangevinkt.
CN Europe NTU 2026.10 all north
CN Europe NTU 2026.10 all south
Europe DEM
CN Europe NTU 2026.10 basic 3D.
Als ik het toestel aanzet dan wordt de actuele plaats wel aangegeven maar ik kan geen plaats opgeven in NL. Als ik een route op mijn apparaat heb geïnstalleerd dan kan ik via de knop "opgeslagen" wel een route volgen. Ook de knop "thuis" werkt. Hoe kan ik dit oplossen?
Bas

BMW R1200RT LC met BMW Navigator VI

BMW-Wouter

Re: knop waarheen werkt niet goed

Bericht door BMW-Wouter »

Ik moest ook even kijken....
Als ik [Waarheen] en daarna op [Adres] tik krijg ik een scherm met:

Nederland
[Spel plaats] [Voer postcode in]
[Zoek alles]
[Wijzig land]

Als ik op [Wijzig land] tik, kan ik de naam van een land intoetsen, bij één of meer letter krijg ik een keuze lijst met landen.
Als ik [n] [e] aantik verschijnt "Nederland".
Navigator VI met kaarten voor Europa 2026.10.
Wouter
Geen BMW R1200RT-LC (2017) meer maar wel een BMW Navigator VI

Bas®
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Bas® »

Dank je Wouter. Dat was nu juist het probleem. Ik kon Nederland niet meer kiezen na de update naar 2026.10. Bij er mee naar Waypoint gegaan en die hebben ontdekt wat het probleem was. De kaarten Noord en Zuid 2026.10 blijken te groot te zijn als je ook Onroute hebt geïnstalleerd en gebruikt. Daardoor paste de volledige update van de kaarten niet.
Dankzij de goede hulp van Waypoint die mijn navigator VI volledig hebben gereset en de kaarten opnieuw hebben geïnstalleerd werkt het weer zoals vanouds en zoals jij beschreef.
Ik kreeg zelfs gratis een nieuwe versie van Onroute zonder Zweden zodat dit minder ruimte in het geheugen inneemt. Waypoint bedankt voor de service.
Bas

BMW R1200RT LC met BMW Navigator VI

BMW-Wouter

Bericht door BMW-Wouter »

Wel vreemd dat je Onroute niet in het overzicht met geinstalleerde kaarten zag staan.
Het resultaat telt :-)
Wouter
Geen BMW R1200RT-LC (2017) meer maar wel een BMW Navigator VI

Plaats reactie

Terug naar “BMW Navigator”