Eindelijk is het zover

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
Rodejo
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Eindelijk is het zover

Bericht door Rodejo »

Gisteren eindelijk richting Notter. Hoe kom je daar zonder GPS? Tja, vrij makkelijk eigenlijk. Beetje teleurstellend natuurlijk want nu ging ik me weer afvragen of een GPS wel echt noodzakelijk was :wink: Nee hoor! Het geld brandde in mijn zak. Lang gespaard (en steeds weer uitgegeven), lang meegelezen op het forum en nu stond ik dan toch voor de deur van Waypoint. Het was leuk hier eens rond te kunnen kijken. Het was zelfs op deze doordeweekse dag nog druk genoeg om een kwartiertje te moeten wachten. Niet erg, er was lekkere koffie en genoeg te zien. Daarna uitleg van Jop. Natuurlijk al veel over gelezen maar het is toch prettig als de verhalen waar blijken te zijn: Jop had alle tijd voor zijn verhaal en mijn vragen. Kortom, tevreden en met een Quest 2, naar huis genavigeerd. Oh ja, dit gaat om het voorstellen. Ik ben Ronald uit Koedijk (bij Alkmaar).

HvE
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Bericht door HvE »

Welkom bij de Garmin Club. :wink:
Groet Hennie

GPSmap60Cx (motor : ST1100, fiets : Gazelle, wandelen : Benen, varen : Ryds en auto : Grand Vitara)
Voorheen Etrex Vista en GPSmap60C gebruiker.
Elektronica zelfbouw projecten voor de motor: http://home.kpn.nl/hvaneldijk

Rodejo
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Bericht door Rodejo »

Dank je wel.

Groet,
Ronald

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”