Navigatie een HIT!

De GPS-Stamkroeg "in de ban van HET DING" is er speciaal voor minder- en totaal-niet-serieuze GPS-babbel.
Have fun!

Waar gebruikt u de navigatie voor?

Alleen voor de auto
1
1%
Alleen voor de motor
6
7%
Alleen voor de fiets
0
Geen stemmen
Alleen voor wandelen
2
2%
Combinatie van bovengenoemde zaken
73
89%

Totaal aantal stemmen: 82

knijn
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door knijn »

Hans Vaessen schreef:. attenderen op bredere toepasbaarheid.

Ga gezellig samen onder de douche, met GPS en al.
Tja, die belangrijke toepassing is door de Consumentenbond niet meegetest! 8) . Moet die niet ook in de poll? :lol:

vmax
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door vmax »

dit is een antwoord op de post van BigTaz

Fijn artiekel, ik heb de i3 ook al in m'n handen gehad en het is een knap staaltje techniek.

Maar dit:
Het beeldscherm is bovendien ook nog eens touchscreen.
Is dus niet waar.
En het ingeven van adressen is daardoor iets moeilijker maar toch nog steeds verrassend makkelijk met dat wieltje.

BigTaz
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Locatie: 700 m. Notter, 163 km. Vessem, 153 km. Moordrecht, 187 km. Heerhugowaard en 129 km. van Leek!

Bericht door BigTaz »

Is dus niet waar
Je hebt gelijk hoor VMAX, heb echter het artikel met vermelding van bron in zijn geheel overgenomen.
je weet het, journalisten......... :wink:
Groeten vanuit Twente,
Frits.

Je moet Rijssen volgen, om in Notter te komen, met o.a. een ZUMO 550 en een HTC Desire HD en BT gekoppeld via de Sena SMH5 Solo

Trappe Matje
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Bericht door Trappe Matje »

Als ik voor mezelf mag spreken dan heb ik mijn Quest vanuit een hele andere invalshoek gekocht en is auto-navigatie een prettige bijkomstigheid. Heb heel lang gedaan met een Etrex Vista voornamelijk om te mountainbiken en te wandelen. En in noodgevallen voor in de auto. Nadat ik hem met skien (een nog niet genoemde mogelijkheid) ben verloren ben ik overgeschakeld op een Quest. Weer met primair bovenstaand gebruik. Collega's kijken me heel vreemd aan als m'n Quest in m'n auto zit of op m'n bureau ligt. Zij zweren allemaal bij de Tomtom en Mio-achtigen. Totdat ik ze na een weekendje skien in Oostenrijk een paar printjes van tracks en hoogteprofielen liet zien met afgelegde afstand, gemiddelde snelheid, topsnelheid en meer gezellige data.
En als ik ze dan over caching vertel kijken ze alsof ze water zien branden. Ik denk dat mensen die vanuit een outdoor toepassing met navigatie in aanraking zijn gekomen er anders tegen aankijken dan mensen die vanuit een asfalt toepassing van GPS gebruik maken...
Ach ja.. iedereen heeft recht op zijn afwijking.

Plaats reactie

Terug naar “De GPS-Stamkroeg”