yzf1kr schreef:
Als er in Nederland een goed motorblad zou zijn, die kritisch naar de producten zou kijken en zich niet liet leiden door wat ze door hun adverteerders onder de neus gerukt krijgen, dan zou ik het wel lezen....
Maar de Nederlansde motorbladen zijn gewoonweg een grote hoop leuk voor op het toilet, want de de testen zijn van het nivo "consumentenbond", en dat is elders al door Hans mooi beschreven.
Verder valt er op het gemiddelde motorforum op internet veel meer te lezen en te leren als uit alle nederlandse motorbladen bij elkaar.
Als dat zo zou zijn zou ik het zeker be-amen. Maar uit je opmerking valt met zekerheid af te leiden dat je nog niet hebt gelezen wat moto73 ervan gemaakt heeft. Ik denk dat er nog geen motorblad ter wereld een zo compleet en uitgebreid verhaal heeft gepubliceerd over GPS op de motor. En vrijwel geen enkele van de in de 40 pagina's (!) genoemde partijen is adverteerder in moto73.
Overigens komt dat overeen met mijn algemene ervaring met motorbladen. Ik ken ze niet allemaal even goed, maar met name Promotor en Moto73 wel. Maak bij gelegenheid eens kennis met Niek van der Heijden, Jan Kruithof (promotor) en Arie Blokland, Luc Verbeke (moto73) en je zult merken dat ze absoluut primair werken vanuit het belang van de motorrijder, wat ze allen ook zelf in hart en nieren zijn.
Niet alle gepubliceerde testen zullen even zorgvuldig zijn, maar dat de bladen aan de leiband van de adverteerder zouden lopen komt volstrekt niet overeen met onze ervaring!