Dag allemaal,
Mijn naam is Leo en kom uit Monnickendam.
Ik heb sinds 4 jaar een eTrex Summit die mij vergezelt bij het wandelen, fietsen en autorijden. Ook doe ik aan geocachen zij het niet fanatiek (de stand staat nu op 16).
Binnenkort ga ik naar Notter om de GPS60csx aan te schaffen. Met kompas en hoogtemeter want die wil ik niet kwijt.
Met vriendelijke groet,
Leo
Nieuw uit Monnickendam
Nieuw uit Monnickendam
Laatst gewijzigd door Geoleo op 6 mar 2006 21:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Leo welkom,
Ik heb ook een eTrex summit, aangeschaft voor het geocachen. We zijn wel Iets fanatieker (we staanop de 140), maar we zijn dan ook al bijna vijf jaar bezig. De laatste jaren geocachen we steeds minder, maar de eTrex gaat nog altijd mee bij het wandeeln.
Ook ik ben van plan een GPS60csx aan te schaffen. Kompas en hoogtemeter zijn, zeker in het buitenland, reuze handig.
Jos
Ik heb ook een eTrex summit, aangeschaft voor het geocachen. We zijn wel Iets fanatieker (we staanop de 140), maar we zijn dan ook al bijna vijf jaar bezig. De laatste jaren geocachen we steeds minder, maar de eTrex gaat nog altijd mee bij het wandeeln.
Ook ik ben van plan een GPS60csx aan te schaffen. Kompas en hoogtemeter zijn, zeker in het buitenland, reuze handig.
Jos
Jos - eTrex Summit sinds 2002 en GPSmap60Csx sinds 2006