Ik was gisteren de hele dag in Almen, waar ik een aantal GSP workshops had gegeven voor een reisorganisatie die GPS wil gaan inzetten als routekaart voor wandelen en fietsen. Erg leuk. Ter demo had ik de beschikking over hun eigen GPSMAP 60Cx'en (3 stuks) en 7 huurGPS60's van Notter.
Met name de 60Cx beviel me erg goed!

Maar, al kletsende over de 60Cx hoorde ik dat ook die custom POI's ondersteunde én NT kaartmateriaal. En ook dat de 2720 een behoorlijk goede ontvangst heeft. En toen begon het toch wat te kriebelen...

Kijk, een 2720 als vervanging voor de Quest 2 in de auto is niet verkeerd. Maar dan mis ik het wandelen... da's met een 2720 wat onhandig. Een 60Cx als vervanging voor de Quest 2 is ook niet verkeerd, maar dan mis ik de spraakaanwijzingen en hij past wat lastig op het dashboard.
Maar: een combinatie van 2720 en 60Cx als vervanger voor de Quest2 is eigenlijk onverslaanbaar... zeker als je Garmin zover kunt krijgen om het NT kaartmateriaal van de 2720 met een 2e unlock code ook op de 60Cx te mogen gebruiken.
Nu alleen nog de staatsloterij winnen... Ik moet eigenlijk gewoon niet te vaak in Notter komen... veel te gevaarlijk!