BMW-4-ever schreef: nu snap ik dat Hans eens in een post heeft gezegd dat het slim is om als BMW rijder alle BMW dealers als POI in je streetpilot te hebben. Maar harley rijders zijn toch juist de sleutelaars ??
Ach, dat krijg je hè: Eric en José rijden allebei BMW, dus je kunt je voorstellen dat een dialoog als bovenstaand in Notter met enige regelmaat te horen is. Beetje vervelend is dan natuurlijk dat, àls er al technische problemen blijken bij montage van gps of intercom, dat dat dan altijd bij een BMW of Goldwing is, nóóit bij een Harley..
Over Goldwing gesproken; laat ik dan toch maar een pijnlijk moment delen (we zitten in de kroeg nietwaar?):
Afgelopen weekend waren we bij een europees Goldwing treffen met zo'n 1000 wingetjes. En m'n Ultra stond daartussen om de gps werkend te demonsteren (wel handig, die navigatieaanwijzingen over de speakers)..
Die fiets stond dus de hele dag op accessoirestand, dus druppellader eraan. Ging twee dagen goed, maar de derde dag, toen ik 's avond naar huis ging vertrekken, bleek de accu toch kats-leeg. Danwel de druppelaar kon het toch niet aan, danwel iemand had een kabeltje losgelopen, shit happens.
Maar daar sta je dan: pal naast een groot terras met een paar honderd 'Wingers' die het toch wel heeeeeel amusant vonden om mij, lachend als boer met kiespijn de helm weer te zien afzetten, op zoek naar wat extra spanning in het leven...
Dat laatste was overigens snel bij de hand, zodat ik kort erna alsnog de jaloerse blikken vanwege dat mooie big-twin geluid in m'n achteruitkijkspiegel zag
(komende dagen ben ik trouwens op het Arrow Festival, dus als er nog iemand startkabels mee wil nemen