Voorraad?
Dat heeft iemand al eens voor elkaar gekregen.60CSx schreef:Dat had ik al gedaan en als het aan mij ligt bel ik om het uur, maar ja dan worden ze gek van me.

Kan me wel voorstellen dat je snel aan de slag wilt, zeker als het lekker weer is. Ik heb ook een week of 5 moeten wachten op Topo A. Gelukkig kwam deze nog op tijd voor de vakantie. Gewoon rustig afwachten dus maar.
Groeten Etienne
nüvi350 & 60CSx + Topo NL + Topo A + CNv9NT + Eneloop accu's + invisibleSHIELD screen protectors
nüvi350 & 60CSx + Topo NL + Topo A + CNv9NT + Eneloop accu's + invisibleSHIELD screen protectors
Had ik ook met Topo Oostenrijk. Iedereen had hem bij wijze van spreken op voorraad, maar Waypoint niet. Nou is een topo overal dezelfde prijs, dus dat maakt niet uit. Waypoint is daarin makkelijk: je kan je geld terugkrijgen en dan kan je hem ergens anders halen, zodat je hem toch nog op tijd in huis hebt bijv. ivm een vakantie. Maar met een 60CSx ligt dat toch wat anders. Daar zou ik toch maar gewoon op waypoint wachten. Ik zou de service niet willen missen.
Nog even volhouden: Hij is vast onderweg.
Nog even volhouden: Hij is vast onderweg.

Groeten Etienne
- BMW-4-ever
- WayPoint relatie
http://www.gps-garmin.nl/gps60_serie.html
Nu leverbaar is vermoedelijk niet hetzelfde als: op voorraad?
Nu leverbaar is vermoedelijk niet hetzelfde als: op voorraad?
- Thingvellir
- WayPoint relatie
- Jacob_Bax
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Wanneer heb je hem nodig dan?
Als je volgende week op vakantie gaat zou ik niet wachten, dadelijk is hij bij die andere bedrijven ook nog uitverkocht. Je kan wel een fantastische service hebben maar als je het apparaat niet hebt heb je daar weinig aan.
Als je volgende week op vakantie gaat zou ik niet wachten, dadelijk is hij bij die andere bedrijven ook nog uitverkocht. Je kan wel een fantastische service hebben maar als je het apparaat niet hebt heb je daar weinig aan.
Garmin GPS12, GPSmap 60CSx, eMap, GPSmap 78s, 2xStreetpilot III colormap Streetpilot 2610, Virb, Virb Ultra 30,
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.