Klopt Hans, maar bij deze shops heb ik een mail gestuurd met de vraag hoe de stand van zaken bij hun was. en ze hebben via de mail bevestigd dat ze nog een hadden liggen.Hans Vaessen schreef:Let op: als een in een internetwinkel toestel als 'op voorraad' staan zegt dat weinig. Bij de meeste ecommerce-producten wordt een standaardinstelling gekozen en is er geen sprake van koppeling met een daadwerkelijk voorraadsysteem.
Verder wellicht bij 2 van de acht nog 'op de plank'; dan kan niet anders dan een winkel zijn die er 1 per drie maanden verkoopt (en er daardoor nog 1 heeft liggen). Indien anders graag nader bericht via hans (at) gps.nl
Voorraad?
Dat noem ik altijd...klanten blij maken met een dooie mus.Hans Vaessen schreef:Let op: als een in een internetwinkel toestel als 'op voorraad' staan zegt dat weinig. Bij de meeste ecommerce-producten wordt een standaardinstelling gekozen en is er geen sprake van koppeling met een daadwerkelijk voorraadsysteem

Op Amazon bieden sommige verkopers ook CD's (in stock) aan die al jaren Out of print zijn.

Legend HCx (op de fiets). GPS map 60Cx of Colorado 300/400 komt er aan.
- Jacob_Bax
- WayPoint relatie
- Contacteer:
60CSx schreef:![]()
Ahum, ik was even te optimistisch. Vandaag over twee weken ga ik op vakantie.
![]()

Garmin GPS12, GPSmap 60CSx, eMap, GPSmap 78s, 2xStreetpilot III colormap Streetpilot 2610, Virb, Virb Ultra 30,
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.
OSM
- Jacob_Bax
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Maar in zijn vakantie wil hij geocachen of hoe je dat ook schrijft, dus aan een gps die thuis ligt heeft tie niet zo gek veel dan, ook al is die uitgerust met 2GB.Cornel schreef:Maar als hij terugkomt, ligt er een 60CSx met...Jawel hoor een 2 Gb micro SD kaartje voor hem klaar.Jacob_Bax schreef:
Oh, wat zal die laatste week lang duren
Garmin GPS12, GPSmap 60CSx, eMap, GPSmap 78s, 2xStreetpilot III colormap Streetpilot 2610, Virb, Virb Ultra 30,
OSM
OSM