60Cx
GPS60
Legend Cx
Topo NL
Wehkamp klanten zullen na aankoop zeker op dit forum naar advies en hulp gaan vragen.

Vooral die topo NL.

En nog sneller dan bij Wehkamp.elsinga schreef:
Nee, dit is niet echt reklame voor de Wehkamp, maar we wisten al dat gemak van thuisbezorgd krijgen een bepaalde prijs heeft... Oh nee, ook *dat* kan bij Notter.
Jep, en met alle gevolgen van dien : http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=9874Cornel schreef:Het kon niet uitblijven, nu heeft Wehkamp zich ook gestort op het (outdoor) GPS gebeuren, klik maar eens op de links!Wehkamp klanten zullen na aankoop zeker op dit forum naar advies en hulp gaan vragen.
![]()
Ook op afbetaling ????Henk de Jong schreef:Sterker nog, de Garmin GPSmap 60 Cx kost bij WayPoint 525,- Euro!elsinga schreef:Ach, mensen die een beetje vergelijken kopen voor 575,- de 60Cx (als voorbeeld) bij Notter
Weet je, ik heb het idee dat een hoop GPS apparaten op dit moment meer als een impulsaankoop worden gekocht. Ik zie dat ook in mijn eigen omgeving. Het vergelijken komt dan vaak pas achteraf, want dan pas gaan mensen bedenken wat ze eigenlijk willen en ontdekken ze de mogelijkheden. Of ze raken gefrusteerd omdat het apparaat niet doet wat ze willen.elsinga schreef:Ach, mensen die een beetje vergelijken