En het ziet er super uit.
John
Niet alle foto's zijn dan even oud, vorig jaar zomer was ik in Puttershoek bezig maar op de foto's zijn de werkcontainers al weer weg, dus die foto's zijn van na augustus.magnamaniac schreef:Ha, ik kan de foto's welke in mijn woonplaats zijn genomen redelijk nauwkeurig dateren naar vorig jaar april, aangezien er op te zien is dat ik ongeveer halverwege ben met het leggen van het dak op m'n nieuwe schuur![]()
He...waren de buren met het dak bezig?Stafhorst schreef:Assen was al wat langer scherp in beeld. Zo is te zien dat mijn vrouw juist de was aan de droogmolen hangt.
Vrijdag de 8e zag ik nog de 'oude' en zaterdagmorgen de 9e de nieuwe scherpere. Is wel even een verrassing, maar wel een mooie.Boscrosser.622 schreef:Ik weet niet of het al lang is maar vandaag was heel Nederland gedetaileerd in Google Earth.![]()
En het ziet er super uit.
John
xc70 schreef:Tip:
als je in GE bij 'layers' de onderste (DG Coverage) aanklikt en je stelt de kijkafstand tot het aardoppervlak in op pakweg 26 km hoogte, dan wordt de datum van de satellietopname zichtbaar. Als je dan nog dichterbij komt wordt bij die datum een aanklikbare letter i van informatie zichtbaar. Klik je daarop dan opent je browser de van toepassing zijnde URL op deze interessante website: http://www.digitalglobe.com
Gelukkig iemand die dit ook opgevallen is. Ik dacht al dat mijn ogen in een paar weken tijd erg achteruit waren gegaan en ik aan een bril moest.++ Lex ++ schreef:Gedeeltelijk is de resolutie zelfs verminderd.
De lage resolutie schijnt nu overal in Nederland weg te zijn, maar gedeeltelijk is/was het hoger dan de huidige resolutie.