Maar de vriendelijke woorden die er staan doen wel goed. Ik dank de schrijvers daar hartelijk voor.
Het heeft wat weg van een nepbegrafenis zodat de "overledene" kan zien wat de goegemeente allemaal over hem te vertellen heeft.

Zoals Hans hier al veel eerder schreef, ik had een leesachterstand opgelopen zodat de tijd om bij te lezen fors werd. Dus stelde ik het maar even uit, waardoor de benodigde leestijd weer groter werd en daarmee de blokkade om weer te beginnen.
Zo kwam van uitstel afstel.
Inmiddels had ik besloten om maar niet meer bij te lezen en min of meer als beginneling op het forum te komen.
Aanleiding om dat nu te doen was een bezoekje aan Notter, waar ik als vanouds van de vriendelijke en prettige sfeer mocht genieten.
Ik heb er een 60CSx gekocht, zodat mijn Garmin collectie nu is gegroeid tot 5. (GPS45, GPSIII, GPSV, Streetpilot 2610, 60CSx)
Ik zal op het forum zeker aanleiding vinden om ervaringen te delen, maar waarschijnlijk niet meer met zo veel berichten als in mijn eerdere periode. De ambitie om alle nieuwe berichten te lezen zal ik laten varen. Op deze wijze treedt er ook niet zo gauw een blokkade op als er weer een achterstand ontstaat.