Hallo,
Velen van jullie weten dat ik me bezig hou met de generatie van flitspaal kaarten voor "oudere" garmin gps systemen, maar nu ben ik met een aantal gps en motor vrienden begonnen met de opbouw van een database waar we alle motordealers en winkels in europa in op willen nemen. De bedoeling van deze database is dat ik van daaruit weer garmin kaarten kan maken. Helaas ben ik in de zoektochten in de andere poi bronnen nog niet overdreven veel motordealerpoi's tegen gekomen.
Daarom ook deze oproep.
Gezocht Motor dealer/shops adressen in heel europa waarbij de volgende items het liefst zo kompleet mogelijk zijn ingevuld.
Naam,
Straat,
Nummer,
Plaats,
Tel. nr
Dealerschappen,
Gps positie
Om te voorkomen dat ik om kom in emails en maanden werk, liever geen mails met 1 enkel adres er in.
De Data kan naar nl1wts@wxs.nl gestuurd worden.
Alvast bedankt
Opbouw POI bestand met motor dealers in europa
- Birdkiller
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Opbouw POI bestand met motor dealers in europa
Z660 op de motor (FJR). (Kleinduimpje) (Etrex Venture Cx) om te wandelen. Spelen met video en gpx http://youtu.be/Zf3EyuvF-fw
Birdkiller
Birdkiller
- Birdkiller
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Het gaat heeeeeeeel langzaam, ondertussen probeer ik bij verschillende importeurs de data los te peuteren. Maar helaas gaat dit een langlopend project wordennike schreef:hoi,
was even benieuwd hoe het met deze actie stond![]()
![]()
Heb je inmiddel al een (europees) bestand kunnen opbouwen
gewoon....effe nieuwsgierig
Z660 op de motor (FJR). (Kleinduimpje) (Etrex Venture Cx) om te wandelen. Spelen met video en gpx http://youtu.be/Zf3EyuvF-fw
Birdkiller
Birdkiller
- Erik
- WayPoint relatie
BMW heeft de (motor?)dealers in de BMW Motorrad Navigator voorgeladen. Zijn die niet voor simpele Garmin zielen beschikbaar (te maken)?
Groeten
Erik BMW K met StreetPilot IIIdeluxe => 2610 => 2720 => 2820 => Zumo 660; nüvi 2595LM: eTrex Legend HCx met OpenFietsMap; Garmin vívofit; SRC op Schuberth C3 PRO
Erik BMW K met StreetPilot IIIdeluxe => 2610 => 2720 => 2820 => Zumo 660; nüvi 2595LM: eTrex Legend HCx met OpenFietsMap; Garmin vívofit; SRC op Schuberth C3 PRO