is het al voorjaar!!!

De GPS-Stamkroeg "in de ban van HET DING" is er speciaal voor minder- en totaal-niet-serieuze GPS-babbel.
Have fun!
Plaats reactie
nike

is het al voorjaar!!!

Bericht door nike »

Hoi Forum vrienden,

Tsja wat zal ik eens zeggen..................ben een beetje ongeduldig afwachtend op het komend motorseizoen, hoop dat er binnenkort toch enige info komt m.b.t de nieuwe danwel verbeterde intercom systemen :) .

Mijn voorkeur gaat tot op heden uit naar de Baehr solo of active zie de site www.baehrusa.com maar volgens Hans staat er nog wel e.e.a op stapel voor het nieuwe seizoen :!: .
Ook de intercoms van autocom blijf ik naar kijken. Afhankelijk van wat er gaat komen zal ik een beslissing gaan maken.
Dus Hans is er al iets bekend m.b.t de nieuwe danwel verbeterde spullen. :wink: Je zou toch zeggen met dit weer dat het motorseizoen 2007 toch al begonnen was :!: :!: 8)

magnamaniac
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Bericht door magnamaniac »

Met het huidige weer kun je het nu al bijna voorjaar noemen (of is het nu verlengde herfst?)
Ikzelf heb een ICM MIT100 aangeschaft. wat kwaliteit betreft natuurlijk nog niet te vergelijken met de duurdere Baehr en Autocom-systemen, maar ik ben er toch zeer tevreden over.
Zeker voor de prijs is het goede(geluids)kwaliteit.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig.

BMW-4-ever
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: is het al voorjaar!!!

Bericht door BMW-4-ever »

nike schreef:Tsja wat zal ik eens zeggen..................ben een beetje ongeduldig afwachtend op het komend motorseizoen,
Voor mij (en nog een paar idioten 8) 8) ) loopt het motorseizoen van 1 januari tot en met 31 december. Ook mijn streetpilot speelt in alle omstandigheden buiten.......

En even on-topic, ook ik ben benieuwd naar eventuele verbeteringen op het intercomfront.........

Succes en de groeten,

Erik
BMW R1150 GS, ook in de winter.......
daarvoor een BMW K100 LT en een K1200LT
Rijdend met 2610-2Gb Turbo Notter en Baehr Verso XL (van Waypoint natuurlijk), en een 2820 en een GPSmap 60 CSx.

Jac
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Jac »

Autocom pro-7-sport i.c.m. GPSMAP 276C bevalt uitstekend. Ook in de winter, want het motorseizoen loopt voor mij van 1januari t/m 31december :lol:
BMW R1150RT met GPSMAP 276C

Plaats reactie

Terug naar “De GPS-Stamkroeg”