Dat is NIET mijn ervaring: als ik de route overzet naar het toestel en dan, zelfs zonder loskoppelen, de route in het toestel bekijk zijn alle softe via's verdwenen.DanielT schreef: ==> De softe via-punten blijven bestaan!?
Mogelijke oorzaak: bij 'opties' kun je per toestel verschillende instellingen hebben.
Nut? Imho vooral van nut bij de 550 en 660; en dan hetzelfde nut als het 'ontvlaggen'. De viapunten worden niet meer uitgesproken. Voor de 590 zie ik er minder nut in.
Overigens kwam ik er door deze exercitie achter dat in deze versie nog een niet gedocumenteerd dingetje is aangepast. Iets waarover ik 'enige dialoog' met Garmin voerde...:
Voorheen was het zo dat alleen 'ingevoegde' viapunten automatisch soft werden. Bij de 4.3.2. geldt dat ook de a-b-c-d via's deafult soft zijn. Tenzij je klikt nabij een plaatsnaam of POI. Dan worden het groene bolletjes en zijn de 'hard'. Die kun je vervolgens weer 'soft' maken, en dan zijn het ook geen groene bolletjes meer...
Waar heeft die man het over?? Groene bolletjes?? Tijd om naar bed te gaan.
(maar ondertussen gewoon wel een voor vooral 'nieuwe' basecampgebruikers een belangrijke verbetering!)