Dit doe ik tegenwoordig ook. Mijn netbook had problemen als de bibliotheek te groot werd. Dan werd hij steeds trager.
Toen ben ik alles op gaan slaan in een map /GARMIN/ROUTES/ en /GARMIN/TRACKS/
De tracks in mapjes met jaartallen en daaronder weer maanden.
De routes zijn onderverdeeld in landen en allerlei gezelligheidsgroepen als SUD of GWCH.... Nederland en België heb ik overigens nog onderverdeeld in de provincies.
Voordat ik een map met diverse ritten in zo'n land opsla in zo'n mapje maak ik er eerst tracks van en met behulp van RTWtool filter ik de tracks tot maximaal 500 punten. Dit sla ik ook op en kan ik een land in een keer bekijken of er in een bepaalde omgeving iets leuks te rijden is....
Mijn verzameling
- RonalT
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Re: Mijn verzameling
Groeten, RonalT
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
- GPS Expert
- Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
- Contacteer:
Re: Mijn verzameling
Zou je de 100 routes in wel in BaseCamp willen hebben, dan sleep je ze in BaseCamp via de Verkenner.
Nu raad ik dat niet aan om dat met 100 routes te doen, daar komt BaseCamp lijkt wel nooit meer doorheen, maar per 10 of 20 gaat dat prima.
Zelf exporteer ik alles wat ik niet meer nodig heb (of eigenlijk bewaar ik alles wat belangrijk is ook geëxporteerd (in een cloud drive)).
Nu raad ik dat niet aan om dat met 100 routes te doen, daar komt BaseCamp lijkt wel nooit meer doorheen, maar per 10 of 20 gaat dat prima.
Zelf exporteer ik alles wat ik niet meer nodig heb (of eigenlijk bewaar ik alles wat belangrijk is ook geëxporteerd (in een cloud drive)).
Marco
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.
Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.
Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.