Geen toestellen in BaseCamp

De opvolger van Mapsource
guzzi vero

Re: Geen toestellen in BaseCamp

Bericht door guzzi vero »

Als die er niet tussen staat kan je deze ook niet uitschakelen natuurlijk.

Zit hier zo maar luidop te denken en verschillende mogelijkheden door te geven...

heb je het eerste geprobeerd (gps aan pc, gps opstarten, dan pc opstarten enz...)? Kreeg je nieuwe hardware gevonden of niet?

zie je een foutmelding (geel driehoekje) onder device managerapparaatbeheer - other devices/andere apparaten als je gps is aangesloten opp de pc?

Open controle paneel - rechts zie je een vakje dat standaard op categorie staat, klik daar kleine iconen en je krijgt alle apps - probleemoplosser (troubleshooter) klikken - onder hardware en geluid - configureer een apparaat (configure a device) klikken en promptjes volgen

Je hebt toevallig geen usb2 hubje liggen? Indien ja, sluit je gps eens aan via de hub en kijk wat er gebeurt
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820

GPS Expert
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Bericht door GPS Expert »

Een schone Windows installatie lost het altijd op.
Vaak is bv dubbele virusscanners, of andere hulp software voor drivers, systeem performance de schuld. Zeggen te helpen, maar ondertussen je computer performance om zeep helpend.
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

Kees Klerk
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Kees Klerk »

Even een update, ik heb net een schone installatie van Windows uitgevoerd en nu werkt het goed.
Nadeel is dat ik nu alle programma's weer opnieuw moet installeren! Dat houd je van de straat zullen we maar zeggen.
Iedereen bedankt voor de hulp!
Kees

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”