Pagina 4 van 4

Geplaatst: 26 nov 2004 08:30
door elsinga
Zou dit wat zijn: maak het pre-sales deel geschikt voor posten door iedereen, het FAQ deel leesbaar voor iedereen, schrijfbaar door FAQ-beheerders en replybaar door klanten (voor de onduidelijkheden, op- en aanmerkingen) en maak de Helpdesk alleen toegankelijk voor klanten.

Geplaatst: 8 jan 2005 17:41
door lambert
Ik vind dit forum prima. Alleen om die reden ben ik helemaal vanuit Friesland naar Notter gereden om een 2610 te kopen. Al die praatjes van pre-sales en weet ik wat voor vertegenwoordigerpraat moeten jullie gewoon vergeten en doen wat je nu doet. Zorg overigens wel dat je het spul op voorraad hebt en dat mensen direct na aanschaf door hun nieuwe speeltje naar huis geleid kunnen worden. Ik moet hem nu over de post ontvangen. Dat doet iedere dozenschuiver jullie na en ook nog goedkoper.
Verder geniet ik enorm van dit forum en heb nog nooit zoveel over een aparaat geweten voordat ik hem daadwerkelijk bezat.

Lambert

Geplaatst: 8 jan 2005 18:18
door Hans Vaessen
Dank voor je complimenten. Normaliter hebben we overigens vrijwel alle toestellen ruim op voorraad. In de logistiek tussen Garmin en importeur gaat het zo nu en dan helaas mis; ook in dit geval.
Erg vervelend, want als je een toestel koopt wil je er ook meteen mee aan de slag.

Ik vermoed dat het om een 2610 gaat; ik meen dat ze a.s. dinsdag weer binnenzijn, we zullen de postbode aan het werk zetten!

Geplaatst: 9 jan 2005 15:46
door Hieps
A.s. dinsdag al :?
Ik wacht al enige tijd, vorige week de hele week vrij gehad, bijna elke dag naar Notter gebeld of de nieuwe zending 2610 al binnen was maar helaas. :cry:

Maandag moet ik weer werken en met m'n baas regelen of er de komende weken nog een halve dag vrij te regelen is. :(

Want op zaterdag lijkt het mij zo druk in Notter, of maakt dat niets uit? :roll:

Geplaatst: 9 jan 2005 23:05
door Hans Vaessen
Natuurlijk: zaterdag is de drukste dag. In de piek-maanden weten we dat te ondervangen door groepspresentaties; altijd erg gezellig.
In deze tijd van het jaar is het echter zowieso toch een stuk minder druk; dus ook op zaterdag zal het best gaan lukken.

In algemene zin: voor een bezoek aan Notter moet je liefst geen haast hebben. Niet zozeer vanwege eventuele wachttijd, vooral omdat er een hoop uitgelegd en besproken moet worden. Een gemiddeld bezoek duurt minimaal een uur. Maar zelsen of nooit zal dat als (te) lang ervaren worden.