Eindelijk gelukt, na het uitzetten van Firewall en Norton, maar wel met MapUpdater ipv Garmin Express.

Na 2 uur aan de Garmin telefoon en verschillende email's:JaVaWa schreef:Bij jou gaat "t niet opgelost worden met een update van Express of met een ander programma. Jij hebt een ontgrendelcode gekregen voor de verkeerde kaart (de NTU), en dat zullen ze bij Garmin handmatig moeten corrigeren.
Nu is de eerste reactie van de helpdesk niet echt bemoedigend, maar blijf proberen...
Het hangt misschien ook af van hoe je je vraag aan de helpdesk formuleert; houdt 't kort en bondig en meld dat je de verkeerde kaart hebt gekregen. Dat de goede wel (vergrendeld) op je pc staat zou ik achterwege laten, want dat heeft een andere oorzaak (dezelfde als die van de 3x0 bezitters)
In ieder geval hebben ze minder tevreden klanten omdat men zich onvoldoende op de hoogte stelt van de complexiteit voor mensen die niet zo handig zijn op de pc en geen belang hebben bij klantenservice.dionysos71 schreef:Hallo,.........
Ik heb wel medelijden met mensen die nog minder van PC's afweten dan ik.
Best een ingewikkelde procedure van Garmin, en waarvoor?
Hebben ze nu echt minder last van illegale kaarten? (andere discussie, eerst mijn probleeem fixen)