GU22i terug!!
-
- WayPoint relatie
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 15 aug 2006 10:35
GU22i terug!!
Oprecht!
gu22i, gelukkig ben je gezond terug. Zwaar balen van je motor! En ook dat de quest niet werkte!
Als ik me het goed herinner was ik de eerste die vlak voor je vertrok een poging deed je te helpen met de quest. Helaas niet gelukt ook niet met de hulp van meerdere reacties.
Ergens heb ik een opmerking gemaakt over waypoint sterren. Sorry! Maar even dit; je schrijft dat die wel gekocht is bij Waypoint. Welnu pak dat ding onder de arm en laat er naar kijken. Met techniek gaat helaas nogal eens wat fout maar voorzover ik weet is de service bij waypoint prima dus laat hen er naar kijken!! Mijn quest draait ook 4.0 en heeft geen problemen. Een quest is inderdaad overal hetzelfde maar de nazorg niet. Op naar notter dus.
Verder; sterkte met je motor en quest en oprecht veel succes om het allemaal gefixed te krijgen!!
gu22i, gelukkig ben je gezond terug. Zwaar balen van je motor! En ook dat de quest niet werkte!
Als ik me het goed herinner was ik de eerste die vlak voor je vertrok een poging deed je te helpen met de quest. Helaas niet gelukt ook niet met de hulp van meerdere reacties.
Ergens heb ik een opmerking gemaakt over waypoint sterren. Sorry! Maar even dit; je schrijft dat die wel gekocht is bij Waypoint. Welnu pak dat ding onder de arm en laat er naar kijken. Met techniek gaat helaas nogal eens wat fout maar voorzover ik weet is de service bij waypoint prima dus laat hen er naar kijken!! Mijn quest draait ook 4.0 en heeft geen problemen. Een quest is inderdaad overal hetzelfde maar de nazorg niet. Op naar notter dus.
Verder; sterkte met je motor en quest en oprecht veel succes om het allemaal gefixed te krijgen!!
Re: GU22i terug!!
heb ik je telefonisch gesproken via lamers?bluef800st schreef:Oprecht!
gu22i, gelukkig ben je gezond terug. Zwaar balen van je motor! En ook dat de quest niet werkte!
Als ik me het goed herinner was ik de eerste die vlak voor je vertrok een poging deed je te helpen met de quest. Helaas niet gelukt ook niet met de hulp van meerdere reacties.
Ergens heb ik een opmerking gemaakt over waypoint sterren. Sorry! Maar even dit; je schrijft dat die wel gekocht is bij Waypoint. Welnu pak dat ding onder de arm en laat er naar kijken. Met techniek gaat helaas nogal eens wat fout maar voorzover ik weet is de service bij waypoint prima dus laat hen er naar kijken!! Mijn quest draait ook 4.0 en heeft geen problemen. Een quest is inderdaad overal hetzelfde maar de nazorg niet. Op naar notter dus.
Verder; sterkte met je motor en quest en oprecht veel succes om het allemaal gefixed te krijgen!!
het was idd een zwaar balen vakantie, als je helemaal speciaal voor deze rit zo een quest had aangeschaft.
...Sorry dude... ben ik het niet mee eensCBR dude schreef:Als jij je motor in de soep draait door olieterkort, dan ligt dat aan slecht (lees: geen!) onderhoud.

Op een lange snelweg-trip wil het olieverbruik nog wel eens drastisch afwijken van wat 'gebruikelijk' is (langere tijd constant hogere toerentallen en dus hogere olie-temperatuur maakt dat de olie dunner is en er sneller 'doorheen gaat' dan 'gebruikelijk').
Dus zelfs al ben je je bewust van de consumptie van je fiets, dan nog kun je onaardig verrast worden door een te laag oliepeil en aldus warmlopend blok op zo'n trip...
Het is geen ekskuus, I know, maar 't is mij ook al eens gebeurd... toegegeven: op één van mijn eerste motorvakanties... lang, lang geleden



Dat een oplichtend oliedruk-lampje langere tijd niet wordt opgemerkt... tja... dat is dan ehh... vervelend

Kan kloppen.ReBel schreef:...Sorry dude... ben ik het niet mee eensCBR dude schreef:Als jij je motor in de soep draait door olieterkort, dan ligt dat aan slecht (lees: geen!) onderhoud.![]()
Op een lange snelweg-trip wil het olieverbruik nog wel eens drastisch afwijken van wat 'gebruikelijk' is (langere tijd constant hogere toerentallen en dus hogere olie-temperatuur maakt dat de olie dunner is en er sneller 'doorheen gaat' dan 'gebruikelijk').
Dus zelfs al ben je je bewust van de consumptie van je fiets, dan nog kun je onaardig verrast worden door een te laag oliepeil en aldus warmlopend blok op zo'n trip...
Het is geen ekskuus, I know, maar 't is mij ook al eens gebeurd... toegegeven: op één van mijn eerste motorvakanties... lang, lang geleden![]()
![]()
Dat een oplichtend oliedruk-lampje langere tijd niet wordt opgemerkt... tja... dat is dan ehh... vervelend
idd heb hem helemaal bijgevuld voor ik wegging en hij gebruikt normalieter geen olie. Het is een Guzzi uit 1970 en wordt wel goed onderhouden. Ik heb er zelf 100.000 km mee gereden, dus die jappenrijder moet eerst eens ff nadenken voor hij een conclusie trekt.



En ik blijf erbij, op één rit zonder olie vallen = stoemigheid!


Live your life! You only live once!!!
- Paul Mizee
- WayPoint relatie
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 11 mar 2006 21:27
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Jacob-Bax schreef:
Irritatie steigt tot ongekende hoogte, humeur daalt tot ongekende diepte en dan heb je ook nog die zeur met bobbels naast je waar alleen "ik zei toch, wat moet je nou met zo'n ding?" uitkomt.
Ik zie het helemaal voor me, en ik herken het ook.
Gelukkig ben ik niet de enige met soortgelijke ervaring
. Zolang het goed gaat, gaat het goed
. However..........als, door wat voor reden ook, het 'nav-machien' zijn medewerking staakt, dan valt bovenstaande u ten beurt. 
Tja en zo lang je er niets aan hebt bij het koken zullen soortgelijke sketches nog wel vaker plaatsvinden.
Gu22i: Die 'Bobbels'hebben je hopelijk toch niet verweten dat je eerder om de olie had moeten denken he??
Irritatie steigt tot ongekende hoogte, humeur daalt tot ongekende diepte en dan heb je ook nog die zeur met bobbels naast je waar alleen "ik zei toch, wat moet je nou met zo'n ding?" uitkomt.
Ik zie het helemaal voor me, en ik herken het ook.
Gelukkig ben ik niet de enige met soortgelijke ervaring



Tja en zo lang je er niets aan hebt bij het koken zullen soortgelijke sketches nog wel vaker plaatsvinden.
Gu22i: Die 'Bobbels'hebben je hopelijk toch niet verweten dat je eerder om de olie had moeten denken he??
Ab origine ad locum navigatum est.
Navigeren is van start naar doel
Groet
Paul 60 CSX
Navigeren is van start naar doel
Groet
Paul 60 CSX
die is gelukkig nooit meePaul Mizee schreef:Jacob-Bax schreef:
Irritatie steigt tot ongekende hoogte, humeur daalt tot ongekende diepte en dan heb je ook nog die zeur met bobbels naast je waar alleen "ik zei toch, wat moet je nou met zo'n ding?" uitkomt.
Ik zie het helemaal voor me, en ik herken het ook.
Gelukkig ben ik niet de enige met soortgelijke ervaring. Zolang het goed gaat, gaat het goed
. However..........als, door wat voor reden ook, het 'nav-machien' zijn medewerking staakt, dan valt bovenstaande u ten beurt.
Tja en zo lang je er niets aan hebt bij het koken zullen soortgelijke sketches nog wel vaker plaatsvinden.
Gu22i: Die 'Bobbels'hebben je hopelijk toch niet verweten dat je eerder om de olie had moeten denken he??
-
- WayPoint relatie
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 15 aug 2006 10:35
- Jacob_Bax
- WayPoint relatie
- Berichten: 6906
- Lid geworden op: 7 mei 2006 15:48
- Locatie: Gorinchem
- Contacteer:
Ik hoop het wel.Ruujan schreef:Ik hoop dat dat niet als scheldwoord bedoeld is.jappenrijder
Ruud.
Lekker spannend, een cafe gevecht

Zet 'm op jongens, sla d'r op pa


Garmin GPS12, GPSmap 60CSx, eMap, GPSmap 78s, 2xStreetpilot III colormap Streetpilot 2610, Virb, Virb Ultra 30,
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.
Nee hoor, dat woord wordt steevast gebruikt door mensen die steeds voorbijgereden worden door motards op japanse machinesRuujan schreef:Ik hoop dat dat niet als scheldwoord bedoeld is.jappenrijder
Ruud.
(bvb als ze weeral eens aan de kant staan met motorpech of zonder olie)


ps: We zijn toch in de kroeg hé



Live your life! You only live once!!!
-
- WayPoint relatie
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 15 aug 2006 10:35