ik zit zo nu en dan eens te kijken op ebay maar daar zijn de toestellen echt wel mooi aan de prijs....
alleen dan wel met kaarten uit die landen...wat kost het als je dan bv europa erop wil? is er dan nog wel verschil in prijs?
maar naast het cleane karakter van kopen op zo iets als ebay, moet ik wel zeggen na een bezoek aan moordrecht dat service en goede uitleg ook erg fijn is, en dat krijg je daar wel, ook al is het mega druk..mijn complimenten.
gr
bert
kopen via ebay? amerika?
kopen via ebay? amerika?
carpe diem op de moto.....
Voor zover ik weet wordt citynavigator europe en gps in pakket gekocht om dit te voorkomen natuurlijk. Citynavigator wordt niet los vrkocht (slim he van Garmin
)
Plus als je hier ophet forum wat rondsnuffeld kom je tot besluit dat je een dure aankoop overweegt.
(Gps + porto+BTW+ 36% invoerrechten) dus op het einde van de rit betaal je meer dan een zelfde GPS hier.

Plus als je hier ophet forum wat rondsnuffeld kom je tot besluit dat je een dure aankoop overweegt.
(Gps + porto+BTW+ 36% invoerrechten) dus op het einde van de rit betaal je meer dan een zelfde GPS hier.
Garmin 60 csx - 512 Mb - Citynavigator 9.0 - Topo België - Routeplanner voor fietser en wandelaars België
- Jacob_Bax
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Nee hoor, je kan CN ook los kopen.Edje12344 schreef:Voor zover ik weet wordt citynavigator europe en gps in pakket gekocht om dit te voorkomen natuurlijk. Citynavigator wordt niet los vrkocht (slim he van Garmin)
Garmin GPS12, GPSmap 60CSx, eMap, GPSmap 78s, 2xStreetpilot III colormap Streetpilot 2610, Virb, Virb Ultra 30,
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.
OSM
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook de trein zijn.