even voorstellen

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
rolf
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

even voorstellen

Bericht door rolf »

Hallo ik ben rolf,

Al jaren rijd ik in de auto met een GPS, zo'n 8 jaar, een goede kennis(klaas) van me heeft me helemaal gek gemaakt voor GPS op de motor.

Ben ondernemer in de elektrotechniek, net zo als klaas.

Ben lid en zit in het bestuur van de Aprilia Riders Association, een actieve motorclub die bestaat uit bijna allemaal Aprilia rijders, van Moto 6.5 t/m de snelle RSV mille.
Leden die Aprilia een warm hart toedragen, kijk maar eens op www.aprilia-riders.nl

Ik heb voor mijn doel een Carmin 276 gekozen en waarom, ik rij zelf veel toerritten in de regio en europa. Veel via een kaart uitgedacht of gewoon op de bonnevooi. Tevens wil ik ook wel eens van de motor afstappen om te gaan wandelen of zoals de afgelopen wintervakantie's reizen en slapen in de rust van de natuur boven de poolcirkel. Trekken van hut naar hut met hondensleden is geweldig of een stevige dagwandeling is ook aan te raden.
Vanwege het anti verblindingsscherm op de 276, te wisseling van toepassing en het tracklock geheugen is de beslissing geweest tussen de 2610 en deze. Tevens is de 276 wat compacter.

grtjs rolf

Toontje
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Toontje »

Ha, ouwe elektrieker :!:

Gij ook hier :?:
Den groenten . . . Toontje ©¿©

Zumo XT met Schuberth S2 Sport + SRC en Samsung S21 op Triumph Tiger 800 XRT 2019 en Suzuki RF900R 1996.

rolf
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Bericht door rolf »

hee anton,

dat was eigenlijk wel te verwachten jij hier. :lol: Welke GPS heb jij op de motor zitten en zijn jouw ervaringen ermee in Noorwegen/scandinavie.

grtjs rolf

Toontje
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Toontje »

Ik heb een StreetPilot III via Suzuki. Heeft Jan versierd na de derde DL1000. Uiteindelijk heeft-ie em mij kado gedaan :)

Ik heb em pas sinds april. dus hij moet het echte buitenland nog meemaken. Tot zover alles 100% kits 8)
Den groenten . . . Toontje ©¿©

Zumo XT met Schuberth S2 Sport + SRC en Samsung S21 op Triumph Tiger 800 XRT 2019 en Suzuki RF900R 1996.

motorbeer
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door motorbeer »

Ook hier :D :D
Ben alleen nog aan het wachten, nog steeks niks in de bus :( :(

Anne

rolf
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Bericht door rolf »

Ik heb gebeld Dinsdag, vanmiddag schijnt er bekend te zijn wat er volgende week binnen komt. Nu maar hopen dat er genoeg 276c bij zitten.
De vakantie komt angstvallig dichtbij 8)

grtjs rolf

Klaas
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Klaas »

Hé Motorbeer en Rolf,

Je geduld wordt aardig op de proef gesteld, blijf kalm. :wink:

Wanneer je straks de 276 in je bezit hebt, weet je dat het het waard is geweest. In iedergeval welkom op dit forum.

Rolf,wanneer je de 276 net voor je vakantie krijgt :?: wil ik je wel helpen.
Aprilia Futura RST 1000- Zumo 595 LM
Ergens in een doos een 60 CS-276C-Nuvi 660-Trackstick Pro

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”