Hallo ik ben rolf,
Al jaren rijd ik in de auto met een GPS, zo'n 8 jaar, een goede kennis(klaas) van me heeft me helemaal gek gemaakt voor GPS op de motor.
Ben ondernemer in de elektrotechniek, net zo als klaas.
Ben lid en zit in het bestuur van de Aprilia Riders Association, een actieve motorclub die bestaat uit bijna allemaal Aprilia rijders, van Moto 6.5 t/m de snelle RSV mille.
Leden die Aprilia een warm hart toedragen, kijk maar eens op www.aprilia-riders.nl
Ik heb voor mijn doel een Carmin 276 gekozen en waarom, ik rij zelf veel toerritten in de regio en europa. Veel via een kaart uitgedacht of gewoon op de bonnevooi. Tevens wil ik ook wel eens van de motor afstappen om te gaan wandelen of zoals de afgelopen wintervakantie's reizen en slapen in de rust van de natuur boven de poolcirkel. Trekken van hut naar hut met hondensleden is geweldig of een stevige dagwandeling is ook aan te raden.
Vanwege het anti verblindingsscherm op de 276, te wisseling van toepassing en het tracklock geheugen is de beslissing geweest tussen de 2610 en deze. Tevens is de 276 wat compacter.
grtjs rolf
even voorstellen
Ik heb een StreetPilot III via Suzuki. Heeft Jan versierd na de derde DL1000. Uiteindelijk heeft-ie em mij kado gedaan
Ik heb em pas sinds april. dus hij moet het echte buitenland nog meemaken. Tot zover alles 100% kits

Ik heb em pas sinds april. dus hij moet het echte buitenland nog meemaken. Tot zover alles 100% kits

Den groenten . . . Toontje ©¿©
Zumo XT met Schuberth S2 Sport + SRC en Samsung S21 op Triumph Tiger 800 XRT 2019 en Suzuki RF900R 1996.
Zumo XT met Schuberth S2 Sport + SRC en Samsung S21 op Triumph Tiger 800 XRT 2019 en Suzuki RF900R 1996.
Hé Motorbeer en Rolf,
Je geduld wordt aardig op de proef gesteld, blijf kalm.
Wanneer je straks de 276 in je bezit hebt, weet je dat het het waard is geweest. In iedergeval welkom op dit forum.
Rolf,wanneer je de 276 net voor je vakantie krijgt
wil ik je wel helpen.
Je geduld wordt aardig op de proef gesteld, blijf kalm.

Wanneer je straks de 276 in je bezit hebt, weet je dat het het waard is geweest. In iedergeval welkom op dit forum.
Rolf,wanneer je de 276 net voor je vakantie krijgt

Aprilia Futura RST 1000- Zumo 595 LM
Ergens in een doos een 60 CS-276C-Nuvi 660-Trackstick Pro
Ergens in een doos een 60 CS-276C-Nuvi 660-Trackstick Pro